| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
27.10.14, 11:37
| prasa » ludzie
Izabela Sarnecka dyrektorem Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer
Izabela Sarnecka objęła stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer. Ewa Kozłowska, dotychczasowy dyrektor, rozstaje się z Wydawnictwem.
29.06.14, 23:30
| reklama & PR » informacje
Kampania promocyjna Suwałk i Mariampolu w komunikacji miejskiej
Trwa kampania promocyjna miasta Suwałki. Jej celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia malowniczych terenów Suwałk i litewskiego miasta Mariampol. Od 1995 roku miejscowości współpracują ze sobą w dziedzinie kultury, sztuki, sportu i edukacji. Od kilku lat realizują projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
29.05.14, 11:54
| reklama & PR » ludzie
Marek Szymczak wzmocnił zespół Biura Reklamy Multikino Media
Rozwijający się broker reklamowy Multikino Media, zdecydował się wzmocnić swój zespół. W maju br. do spółki dołączył Marek Szymczak, obejmując stanowisko Sales Managera.
23.05.14, 11:49
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Duda w Zarządzie Netsprint
Od maja br. Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy sieci Adkontekst, dołączył do Zarządu Spółki jako Chief Revenue Officer. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii Go-To-Market Netsprinta.
06.04.12, 21:16
| internet |
Serwis National Geographic Channel w portalu Gazeta.pl
National Geographic Channel rozpoczął współpracę z Gazeta.pl, w ramach której polska wersja serwisu natgeotv.com dostępna jest wyłącznie w portalu Gazeta.pl pod adresem NGC.Gazeta.pl.
06.02.12, 18:26
| reklama & PR » informacje
Multikino Media i i3D Network stworzą sieć reklamowych podłóg interaktywnych
i3D Network i Multikino Media podjęły współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach nowej generacji.
24.01.12, 18:34
| prasa |
Zmiany w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
W Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska następują zmiany, obejmujące zarówno kierownictwo, jak i strukturę tej jednostki.
23.01.12, 17:59
| internet » informacje
Trzy nowe witryny w portfolio Atmedia
Gry-Online, Domowy Przedszkolak oraz Lulek TV dołączają do portfolio Atmedia. Nowe serwisy wzmacniają ofertę internetową Atmedia w kluczowych jej segmentach - VoD oraz dziecięcym.
12.01.12, 17:26
| internet » ludzie
Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski przechodzą do Biura Reklamy Grupy Allegro i GG
Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski z Ringier Axel Springer Polska dołączą od 6 lutego br. do Biura Reklamy Grupy Allegro i GG.
04.01.12, 19:02
| internet |
Wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu
Grupa Allegro i GG zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy.
19.12.11, 23:37
| telewizja / VOD » informacje
Kino Polska Muzyka z reklamami. Sprzedażą zajmuje się At Media
Od 2012 roku na antenie Kino Polska Muzyka pojawią się pierwsze reklamy. Ich sprzedażą, podobnie jak w przypadku pozostałych kanałów z portfolio Kino Polska TV S.A., zajmuje się biuro reklamy Atmedia.
21.11.11, 18:28
| internet » informacje
Gazeta.pl współpracuje z Audience Science
Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możliwość tworzenia profili dopasowanych do potrzeb reklamodawców.
16.10.11, 14:37
| telewizja / VOD » informacje
VH1 European dołącza do portfolio Atmedia
Rusza sprzedaż reklam w kolejnej stacji z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce – VH1 European. Portfolio telewizyjne Atmedia wzrasta  tym samym do 59 stacji.
31.08.11, 21:12
| telewizja / VOD » informacje
Koniec CSBTV?
Lokalna, kaszubska telewizja CSBTV z dniem 31 sierpnia br. kończy działalność.
29.08.11, 17:54
| prasa |
Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska
W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.
20.08.11, 16:22
| radio » informacje
Radio Zet wprowadza nowy cennik
Wraz z jesienną ramówką, po raz pierwszy od trzech lat, zmienią się ceny reklam w Radiu ZET. Do Pakietu Niezależnych dołączą kolejne stacje.
08.08.11, 18:34
| prasa |
Tele Pakiet – pakiet reklamowy Tele Magazynu i Kropki TV
Polskapresse, wydawca dodatku TV „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca magazynu telewizyjnego „Kropka TV” uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet.
06.06.11, 20:20
| telewizja / VOD |
At Media prognozuje 20 proc. wzrost popytu w wakacje
Firma At Media otworzyła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. W pierwszej fazie sprzedaży (presales) cena 1 GRP wyniesie 1550 zł. Broker przewiduje 20 proc. wzrost popytu na zakup reprezentowanych stacji tematycznych.
31.05.11, 21:28
| prasa |
G+J Polska rozbudowuje ofertę reklamową
G+J Polska strategicznie rozbudowuje ofertę reklamową: reklama prasowa i online razem od 1. czerwca 2011.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.