06.04.12, 21:10
| internet |
Największa kampania GG reklamowa w historii komunikatora
Startuje największa kampania reklamowa GG w historii komunikatora. Kampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia br. i ma promować będzie najnowsze wydanie GG.
06.04.12, 21:07
| radio |
Grupa Eurozet zmienia cennik
Grupa Eurozet wprowadza zmiany w cenniku reklam.
06.04.12, 20:58
| radio |
Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam
Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam. Zmiany dotyczą cenników poszczególnych sieci i stacji – ESKA, Eska ROCK, WAWA i pakietu Total TIME oraz warszawskiego Radia VOX FM.
06.04.12, 20:56
| radio |
Wpływy reklamowe radia urosły w 2011 roku o ponad 6 proc.
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc. -  to ponad trzykrotnie więcej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach.
15.02.12, 17:21
| radio » informacje
Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych.
13.02.12, 15:47
| telewizja / VOD » informacje
ID Investigation Discovery w ofercie Discovery Media
Kolejny, siódmy kanał z portfolio Discovery Networks CEEMEA wzbogaca ofertę sprzedażową Discovery Media i udostępnia dane dotyczące oglądalności w monitoringu Nielsen Audience Measurement.
05.02.12, 22:45
| telewizja / VOD » informacje
Atmedia rozpoczyna sprzedaż na marzec i wprowadza cennik sponsoringów
Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2640 zł w pasmach off-peak i 3400 zł w prime-time.
25.01.12, 16:40
| telewizja / VOD |
PanMedia Western: Najbardziej dochodowi dziennikarze w 2011 roku
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji?
16.01.12, 20:01
| radio » informacje
Cennik wiosenny Grupy RMF
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na sześć tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres wiosenny.
16.01.12, 10:13
| telewizja / VOD » informacje
TVR dołączyła do portfolio Atmedia
Telewizja rolnicza TVR dołącza do portfolio Atmedia. Reklamodawcy mogą już planować lutowe kampanie na antenie stacji.
04.01.12, 19:02
| internet |
Wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu
Grupa Allegro i GG zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy.
21.12.11, 14:50
| reklama & PR » informacje
Equinox Polska: Wzrost wydatków na reklamę farmaceutyków
Wzrost wydatków na reklamę farmaceutyków znacznie większy od wzrostu sprzedaży branży w 2011r.
19.12.11, 23:37
| telewizja / VOD » informacje
Kino Polska Muzyka z reklamami. Sprzedażą zajmuje się At Media
Od 2012 roku na antenie Kino Polska Muzyka pojawią się pierwsze reklamy. Ich sprzedażą, podobnie jak w przypadku pozostałych kanałów z portfolio Kino Polska TV S.A., zajmuje się biuro reklamy Atmedia.
10.12.11, 17:16
| internet |
Jak nie dać się oskubać w sieci?
Najważniejsze porady dla Świętych Mikołajów kupujących w sieci wspólnie przedstawiają: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urząd Komunikacji Elektronicznej oraz Europejskie Centrum Konsumenckie.
14.11.11, 18:24
| radio » informacje
Większe zainteresowanie reklamą radiową
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł.
03.11.11, 18:14
| reklama & PR » informacje
Raport Equinox Polska: Reklama sektora AGD
Wzrost na rynku produkcji AGD w Polsce, nie przełoży się na zwiększenie budżetów reklamowych w tym sektorze. Według prognoz producenci artykułów gospodarstwa domowego przeznaczą na reklamę w 2011 r. około 130 mln złotych, zmniejszając tym samym budżety o 15 % w porównaniu z 2010 rokiem.
16.10.11, 14:37
| telewizja / VOD » informacje
VH1 European dołącza do portfolio Atmedia
Rusza sprzedaż reklam w kolejnej stacji z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce – VH1 European. Portfolio telewizyjne Atmedia wzrasta  tym samym do 59 stacji.
12.10.11, 20:58
| reklama & PR » informacje
Equinox Polska: Wyborcze wydatki reklamowe bez wpływu wzrost rynku reklamowego
Wydatki na reklamę wyborczą, mniejsze niż cztery lata temu, nie wpłyną na wzrost wartości rynku reklamowego w Polsce.
06.10.11, 20:27
| radio » badania rynku
Wakacyjni reklamodawcy sezonowi coraz więcej wydają na promocję w radiu
W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł – o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet.
03.10.11, 19:31
| internet |
Press Service MM: O co Sikorski ćwierka na Twitterze?
PRESS SERVICE Monitoring Mediów: Minister Spraw Zagranicznych jest jednym z niewielu polskich polityków, którzy w dużym stopniu postawili na nowoczesne formy kampanii.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.