Raczej nie można wątpić, że kolejne lata przyniosą zdecydowany (i konsekwentny) wzrost liczby użytkowników serwisów społecznościowych. Oznacza to także zmiany w sposobach i warunkach e-obecności brandów - pisze w swoim artykule Błażej Balcerzyk, Creative & PR Consultant, Agencja Interaktywna Eura7.
Dziewięciu na dziesięciu internautów surfuje w sieci, aby poszerzyć swoją wiedzę lub w celach towarzyskich. Jest to znacznie liczniejsza grupa niż użytkownicy podłączeni do internetu w celach biznesowych lub zakupowych – takie wnioski płyną z badania Ruder Finn.
Jak wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Portalu Medialnego mediaFM.net, oglądalność "Panoramy" (TVP2) o 16.00 ma niską oglądalność w przeciwieństwie do wydania z godziny 22.00.
Jak wynika z przygotowanych przez TNS OBOP badań telemetrycznych dla Portalu Medialnego mediaFM.net, teleturniej "Jeden z dziesięciu" nadawany przez telewizyjną Dwójkę, w ubiegłym tygodniu oglądało prawie 1,7 mln widzów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.