| reklama & PR » informacje
Reklama na Igrzyskach Olimpijskich - TVP ogłasza cennik i bogatą ofertę
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik i ofertę reklamową na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu wynosi 171 300 zł. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.
04.07.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na antenach Eurosportu i platformie Max. Znani dziennikarze będą komentować konkurencje
Eurosport i platforma Max na czas Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 buduje grupę komentatorów i ekspertów, którzy będą dzielić się swoją wiedzą z odbiorcami.
11.05.24, 20:32
| telewizja / VOD » informacje
Dodatkowe kanały Eurosportu w ofercie Play na czas igrzysk olimpijskich w Paryżu
Warner Bros Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
04.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Olimpijskie kanały pop-up Eurosportu w ofercie Vectry
Warner Bros. Discovery i Vectra nawiązały współpracę, polskim dzięki której abonenci operatora uzyskają dodatkowe kanały sportowe podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich.
16.01.23, 11:20
| telewizja / VOD » informacje
Warner Bros. Discovery i Europejska Izba Nadawców zyskały prawa do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2026-2032
MKOl przyznał wyłączne prawa do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2026-2032 Warner Bros. Discovery oraz Europejskiej Izbie Nadawców.
06.02.22, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 z Telewizją Polską
Telewizja Polska wyemituje 200 godzin rywalizacji na żywo, podsumowań i powtórek transmisji z Igrzysk Olimpijskich 2022 r. W gronie ekspertów TVP znajdzie się dwoje medalistów olimpijskich: Adam Małysz i Luiza Złotkowska. 
01.02.22, 09:00
| radio » informacje
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. Polskie Radio wysyła ośmioosobową ekipę
Polskie Radio na czas rozpoczynających się 4 lutego br. Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2022, wysyła ośmioosobową ekipę. Nadawca uruchomi w stolicy Chin własne studio nadawcze, a reporterzy będą mogli komentować rywalizację sportowców bezpośrednio ze stanowisk na arenach olimpijskich. 
19.01.22, 14:04
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie na antenie TVN24
Na czas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, TVN24 przygotowało specjalne codzienne programy, które mają pokazać co aktualnie dzieje się podczas zawodów. Będą emitowane dwa razy dziennie przez cały okres trwania Igrzysk. „Raport z Pekinu” o godz. 8:35 oraz „Studio Pekin” o godz. 17:20.
12.03.19, 21:12
| telewizja / VOD » informacje
Eurosport zaprezentował logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, pokazał specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Inspirowane mangą logo w nowoczesny i atrakcyjny sposób ma łączyć w sobie elementy kultury japońskiej, kół olimpijskich oraz logotypu Eurosportu.
09.02.18, 09:00
| radio » informacje
Z miłości do sportu. Rusza kampania Polskiego Radia
8 lutego br., ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia poświęcona XXIII Zimowym Igrzyskom Olimpijskim na antenach publicznego nadawcy.
30.01.18, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Karpacz i Wisła ze strefami kibica Eurosportu na czas zimowych igrzysk
Po raz pierwszy w historii polscy kibice będą mogli śledzić Zimowe Igrzyska Olimpijskie w specjalnych strefach kibica w popularnych górskich kurortach. Projekt realizowany jest we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz oficjalnymi partnerami MKOl - firmami Samsung Electronics Polska, Visa i partnerem PKOl – marką 4F.
25.01.18, 13:00
XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang na antenie Polskiego Radia
Polskie Radio jest jedyną w naszym kraju radiofonią z wyłącznymi prawami do Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Obszerne relacje znajda się na antenie m.in. Jedynki i Trojki. 
12.01.18, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
200 godzin transmisji. Zimowe Igrzyska Olimpijskie PjongCzang 2018 w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska pokaże 200 godzin transmisji z XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 na antenach TVP1 i TVP2. Do Soczi Telewizja Polska wyśle 35-osobową ekipę.
13.02.17, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Discovery Communications i Eurosport zaprezentowały strategię programową w okresie przed i podczas igrzysk
Na rok przed Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi w Pjongczang w 2018 r., Discovery Communications i Eurosport zaprezentowały strategię programową w okresie przed igrzyskami oraz podczas samej imprezy.
31.01.17, 14:04
| telewizja / VOD » informacje
TVP pokaże Igrzyska Olimpijskie w 2018 i 2020 roku
Telewizja Polska na zasadzie sublicencji uzyskała wyłączne prawa do transmisji Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w kanałach otwartych oraz niewyłączne w Internecie.
02.01.17, 13:00
| telewizja / VOD » informacje
Eurosport z olimpijską identyfikacją wizualną marki
1 stycznia br. oficjalnie rozpoczęła się współpraca między Discovery Communications a Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Na wszystkich platformach Eurosportu pojawiły się olimpijskie koła i nowa identyfikacja wizualna marki.
23.08.16, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro z dużą widownią w TVP
Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro na antenach TVP (TVP1, TVP2 i TVP Sport) obejrzało 28 530 212 mln Polaków (80,1 proc., dane: NAM).
14.08.16, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
TVP wciąż zyskuje dzięki Igrzyskom
TVP wciąż bije rekordy oglądalności dzięki transmisjom z Igrzysk Olimpijskich w Rio, i to na obu głównych antenach: TVP1 i TVP2. 11 sierpnia br. łączny udział trzech kanałów transmitujących igrzyska wyniósł prawie 26 proc. (dla grupy 4+). 
11.08.16, 14:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Igrzyska Olimpijskie siłą napędową TVP
Transmisje z Igrzysk Olimpijskich są wciąż głównym motorem oglądalności TVP, która ustabilizowała się na wysokim poziomie. Znacząco wzrosła oglądalność zwłaszcza TVP2, ale najwyższy skok – w niektórych dniach przeszło 10-krotny – zanotowała TVP Sport - wynika z analizy firmy Nielsen.
25.07.16, 16:00
800 godzin transmisji i przekaz internetowy. Igrzyska Olimpijskie Rio 2016 w Telewizji Polskiej
XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro to dla Telewizji Polskiej najważniejsza, obok EURO 2016, impreza sportowa roku. Relacje z igrzysk będą obecne na trzech antenach: TVP1, TVP2, TVP Sport – łącznie około 800 godzin transmisji. Imprezę bezpłatnie będzie można także oglądać na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Stream.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.