Do Działu Dystrybucji FOX International Channels Poland (FIC), z początkiem grudnia br., dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko Manager ds. Dystrybucji i Marketingu B2B.
Osoby z podstawowym wykształceniem zdecydowanie bardziej wolą TVP INFO niż TVN24. Coraz więcej czasu poświecają także na oglądanie TVN i TV Puls - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Portalu Medialnego MediaFM.net za II kwartał 2010 r.
Najmłodsza część widowni porzuca kanały ogólnopolskie na rzecz tematycznych - to główny wniosek raportu telemetrycznego przygotowanego przez TNS OBOP dla Portalu Medialnego MediaFM.net obejmujący II kwartał 2010 r.
19 kwietnia br. w Telewizji Cyfrowej UPC ruszyła „Strefa dla dzieci”. Jest to specjalna usługa stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach i ich rodzicach.
Od 9 października 2009 roku klienci TP korzystający z usług telewizyjnych drogą satelitarną będą mieć do dyspozycji 80 kanałów. Wszyscy, niezależnie od technologii, mogą skorzystać z rozpoczynającej się promocji pakietów telewizyjnych.
Ubiegły tydzień do udanych może zaliczyć przede wszystkim TVN - wynika z raportu telemetrycznego TNS OBOP przygotowanego dla Portalu Medialnego MediaFM.net.
Miniony tydzień obfitował w wielkie, sportowe emocje, takież same zwycięstwa i blamaże. Weekend to z kolei premierowe odcinki flagowych widowisk rozrywkowych głównych stacji. Które pozycje przyciągnęły najwięcej widzów? Szczegóły w raporcie Portalu Medialnego MediaFM.net w oparciu o badania TNS OBOP.
Program 1 Telewizji Polskiej jest nadal najchętniej oglądanym kanałem w Polsce – wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego specjalnie dla Portalu Medialnego MediaFM.net. Które stacje zainteresowały swoimi nowymi ramówkami najbardziej?
Zmiany w czołówce najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych – Polsat wyprzedził Dwójkę. Liderem niezmiennie TVP1 – takie informacje przynosi raport przygotowany przez TNS OBOP specjalnie dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres 1-31 sierpnia br.
Jedynka w ubiegłym tygodniu osiągnęła prawie 21 proc. udziałów w rynku telewizyjnym - wynika z raportu telemetrycznego przygotowanego przez TNS OBOP dla Portalu Medialnego MediaFM.net (dane za okres od 24 sierpnia do 30 sierpnia 2008 r.).
Ubiegły tydzień to nienajlepszy okres dla ogólnopolskich stacji telewizyjncyh - wynika z raprotu TNS OBOP dla Portalu Medialnego MediaFM.net (17 - 23 sierpnia 2009 r.). Jedynka zanotowała niecałe 19 proc. a TVN mimo Sopot FEstivalu zanotowała tylko 11 proc.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.