Lidl Polska rozpoczyna promocję elektronicznych gazetek wśród klientów. To kolejny z kroków podjętych przez sieć, mający na celu ochronę otaczającej przyrody.
Co mają wspólnego Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny? Poza imponującą karierą sportową, przyjaźnią i grą w tym samym klubie, obaj znakomici polscy piłkarze zostali twarzami kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do Grupy Maspex.
Niemiecka firma Forcam GMBH, producent zaawansowanego systemu do zarządzania produkcją, rozpoczyna działalność w Polsce. Za obsługę PR na rynku krajowym, od czerwca br., odpowiedzialna jest krakowska agencja Lucky Monday PR&Events. Głównym zadaniem agencji jest wprowadzenie marki na polski rynek i jej stała promocja w mediach.
Agata, sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz, prezentuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem grupy teatralnej Mumio. W telewizji zadebiutował nowy spot reklamowy, który zachęca do odkrycia mniej znanej oferty akcesoriów i dekoracji dostępnych w sklepach.
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
Marka technologiczna Dyson rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską, projektantką wnętrz. W ramach tej współpracy promuje ona modele do pielęgnacji podłóg: Dyson V15s Detect Submarine oraz Dyson WashG1.
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt.
Na początku marca br. Motorola ruszyła z kampanią skierowaną do miłośników kotów i fanów ich zdjęć w mediach społecznościowych. Za kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Madogz, która wygrała przetarg na jej opracowanie.
Marka NESCAFÉ zachęca do udziału w loterii „Graj o roczną pensję”, w której główną nagrodą jest 100 tys. zł, a dodatkowo uczestnicy mogą wygrać jedną z 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych. Loteria ruszyła 1 marca i potrwa do 30 czerwca 2025 r. i obejmuje szeroką gamę produktów NESCAFÉ.
Rainbow rusza z kampanią „Będzie co wspominać”, podkreślającą unikalny charakter wycieczek objazdowych jako źródła niezapomnianych przeżyć. Akcja skupia się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które pozostają z podróżującymi na długo – zarówno w zdjęciach, jak i w pamięci.
Storytel, platforma z audiobookami, uruchamia ogólnopolską kampanię, której celem jest obalenie popularnych mitów na temat audiobooków. Marka podkreśla, że audio to przede wszystkim forma rozrywki towarzyszącej, a każda chwila z audiobookiem od Storytel może stać się czasem na romans, zbrodnię czy zemstę.
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
Wystartowała nowa kampania digital 360 marki Melissa Pasta Kids, należącej do portfolio Melissa Primo Gusto, pod hasłem „Najlepsi przyjaciele każdego niejadka”. Celem kampanii jest zachęcenie rodziców do dbania o zdrowe żywienie dzieci, pokazując, że makarony w kształcie postaci z bajek mogą sprawić, że zdrowe jedzenie nie musi być nudne.
Agencja Streetcom przeprowadzi kampanię influencer marketingową dla marki Pronto, której głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz tworzenie wartościowego kontentu. Projekt "Pronto na Święta" to kolejna inicjatywa realizowana przez agencję dla tego klienta.
PayPo, jeden z dostawców płatności odroczonych w Polsce, wystartował z kolejną edycją kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS odpowiada za działania performance marketingowe w social media oraz kampanię zwiększającą rozpoznawalność marki, wspierając jej rozwój i dotarcie do nowych klientów.
Sieć SPAR zainaugurowała świąteczną akcję „SPAR – Gwiazdka pełna smaków”, która potrwa do 24 grudnia 2024 r., oferując szeroki wybór produktów na święta. Kampania, wspierana przez reklamę radiową i materiały w sklepach, prezentuje promocje w świątecznym katalogu, w którym znajdują się również przepisy na tradycyjne i nowoczesne dania bożonarodzeniowe.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.