| reklama & PR » informacje
Bank Dobrych Decyzji - Nowe rozwiązania komunikacyjne od Banku BNP Paribas
Bank BNP Paribas w najnowszej kampanii „Bank Dobrych Decyzji” pokazuje, na jak wiele rzeczy może mieć realny i pozytywny wpływ instytucja odpowiedzialna społecznie. Uzupełnieniem kampanii są nowości w ofercie banku. Pierwsza z nich, Karta tenisowa Visa, jest już dostępna dla nowych i obecnych klientów.
| reklama & PR » informacje
Nowa odsłona kampanii T-Mobile - oferta karty z 5200 GB przez rok
Ruszyła nowa odsłona kampanii promującej ofertę T-Mobile na kartę. T-Mobile proponuje 5200 GB ekstra przez rok dla użytkowników usług prepaid. Z ofertą 45 zł co 30 dni plus 400 GB na początek. Wszystko z możliwością korzystania z błyskawicznej sieci 5G Bardziej. 
| reklama & PR » informacje
Startuje kampania sieci sklepów odzieżowych marki TXM tekstilmarket
„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku" – pod takim hasłem, 22 kwietnia br. ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych marki TXM tekstilmarket, mającej ponad 300 sklepów i istniejącej ponad 25 lat na rynku.
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Activii zachęca konsumentów do dbania o zdrowie jelit
Z początkiem marca 2024 r. ruszyła nowa kampania marki Activia. W kreacjach reklamowych prezentowane są trzy kluczowe korzyści płynące z regularnego spożywania produktów marki – zdrowie jelit, komfort trawienia oraz dobre samopoczucie. Działania reklamowe są prowadzone zarówno w tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałach komunikacji.
| reklama & PR » informacje
1000 Back - powrót do klasyki Adidas Orginals
Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu. Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się Carlisle Aikens.
| reklama & PR » informacje
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa. Firma przedstawia nowy spot reklamowy
Nawiązując do możliwości gruntu, ale także hasła kampanii „Zachowaj czystość z gruntem NKP”, firma przygotowała spot reklamowy gruntu o nowej formule SMART 5.0., którego akcja toczy się w konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Jest to nieszablonowy pomysł na promocję produktu.
| reklama & PR » informacje
Druga odsłona kampanii „3 x TAK” Sklepów KOMFORT
Rusza kolejna odsłona kampanii Po trzech rodzajach paneli przyszedł czas na trzy wykładziny. Akcję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej.
| reklama & PR » informacje
VAN PUR uruchamia Nasze Zmiany i startuje z kampanią marki - Razowy Kwas Chlebowy
Kampania reklamowa marki Razowy Kwas Chlebowy, która obejmie telewizję, prasę kobiecą, regionalną i branżową oraz internet, potrwa do końca roku. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Razowy Kwas Chlebowy. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowany jest również szereg działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!”. Właśnie staruje program społeczny Nasze Zmiany oraz platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl.
| reklama & PR » informacje
Jason Momoa nowym ambasadorem marki Nuii
NUII ogłosiło nowego ambasadora, Jasona Mamoę znanego z ról w "Aquamanie", "Grze o Tron" i "Dunie". Aktor odzwierciedla istotę i wartości, którymi kieruje się marka. W kwietniu br. firma rozpoczęła nową kampanię - „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.
| reklama & PR » informacje
#15sekundwolnosci w nowej aktywacji Nestea
Marka herbat - Nestea rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu video i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje #15sekundwolnosci. Aktywacja marki będzie wspierana kampanią w Internecie.
| reklama & PR » informacje
It’s like milk but made for humans - Nowa kampania firmy Oatly
Oatly to największa na świecie firma specjalizująca się w produkcji napojów owsianych. Firma startuje ze swoją pierwszą, dużą kampanią w Polsce. Slogan „It’s like milk but made for humans” ma zachęcić Polaków do przejścia na bardziej zrównoważoną i świadomą dietę. Produkty Oatly są dostępne w sklepach Frisco, Selgros i Netto na terenie całego kraju.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
29.03.24, 07:45
| reklama & PR » ludzie
Paweł Korzeniowski nowym ambasadorem Żywiec Zdrój Minerals+
Paweł Korzeniowski to jeden z najbardziej utytułowanych polskich pływaków. Wsparciem w zdobywaniu kolejnych tytułów będzie marka Żywiec Zdrój Minerals+, której pływak został ambasadorem. 
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
29.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
20.01.23, 21:30
| reklama & PR » informacje
Michał Wójcik twarzą platformy Oferteo.pl
Michał Wójcik, jeden z członków kabaretu Ani Mru-Mru, został nową twarzą wiodącej platformy internetowej dla szerokiego spektrum usług Oferteo.pl. Komik w krótkich filmikach promujących platformę w nieporadny i humorystyczny sposób próbuje dokonać prostych napraw.
20.01.23, 20:01
| reklama & PR » informacje
Z IKEA wszystko Ci się ułoży. Nowa kampania promocyjna marki
W wiosennej kampanii promocyjnej IKEA zachęca klientów do lepszej organizacji poprzez odpowiednie poukładanie drobnych przedmiotów.
14.01.23, 22:13
| reklama & PR » informacje
Akcja Anty-Inflacja. Carrefour wspiera klientów w czasach inflacji i rusza z nową kampanią
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Fundacja Szkoła Wajdy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy