| reklama & PR » informacje
Rafał Mohr ambasadorem kampanii HIVokryzja. Wyleczmy się
Rafał Mohr, aktor filmowy i teatralny, a od niedawna również uczestnik programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, został jednym z ambasadorów kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się”. 
29.03.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
OneMulti Partnerem globalnej kampanii UNDP Weather Kids
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt  realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO wystartował 21 marca br. i zaangażował łącznie 45 agencji PR  na kilku kontynentach. 
28.02.24, 10:30
| prasa » informacje
Silna jak dziewczynka. Akcja społeczna Wysokich Obcasów
Startuje akcja społeczna “Wysokich Obcasów” pod hasłem “Silna jak dziewczynka”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. 
18.12.23, 21:31
| reklama & PR » informacje
Podaruj pomoc NA CAŁY RAK. Kampania Maczfit i Fundacji Herosi
Maczfit wspólnie z Fundacją Herosi ruszył z kampanią „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę systematycznego wspierania dzieci chorych na nowotwór.
14.12.23, 06:45
| internet » informacje
Napisz list. Wirtualna Polska i Fundacja Cancer Fighters zachęcają do dawania otuchy małym Wojownikom
Rozpoczęła się IV edycja akcji charytatywnej „Napisz list” organizowanej przez Wirtualną Polskę we współpracy z Fundacją Cancer Fighters. W jej ramach każda osoba może napisać list i dodać otuchy małym Wojownikom, którzy mierzą się z chorobą nowotworową.
15.11.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym, co dobre. Hochland Polska organizuje warsztaty kulinarne w szkołach
Marka Hochland aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje posiłki dla dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni.
10.11.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Po jeżu nie jeżdżę. Jeżyki wspierają jeże
Marka Jeżyki realizuje kampanię edukacyjną w celu podnoszenia świadomości o potrzebach jeży oraz popularyzacji właściwych zachowań względem tego gatunku. Międzynarodowy Dzień Jeża obchodzony jest 10 listopada. Partnerem merytorycznym akcji marki jest Fundacją Primum.
02.11.23, 20:01
| reklama & PR » informacje
#StopRomofobii. Romowie apelują przed siedzibami Google, Mety i Netflixa
W kraju, w którym coraz głośniej i odważniej mówi się o równości i tolerancji, wciąż istnieją grupy etniczne traktowane stereotypowo i krzywdząco. Do tej grupy należą m.in. Romowie. Agencja Publicis Worldwide Poland postanowiła rozpocząć społeczną dyskusję na ten temat i oddaje głos Romom w przestrzeni miejskiej.
25.10.23, 19:21
| reklama & PR » informacje
Nowa edycja programu Trzeźwo myślę. Organizowanego przez Carlsberg Polska
Firma Carlsberg Polska ruszyła z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.
24.10.23, 21:19
| reklama & PR » informacje
Miłość to nie Przemoc. Yves Saint Laurent Beauty rusza z międzynarodową kampanią na polskim rynku
Ruszyła w Polsce akcja Yves Saint Laurent Beauty mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.
18.09.23, 17:04
| reklama & PR » informacje
Bierze Cię WK_RW? Agencja Lotna autorem kampanii społecznej Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem
Agencja kreatywna Lotna na zlecenie Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem stworzyła kampanię społeczną, która ma zwracać uwagę na problemy związane z prawami kobiet w Polsce.
31.03.23, 20:25
| reklama & PR » informacje
Każdy zasługuje na słuchacza. Kampania zachęcająca osoby w kryzysie emocjonalnym do rozmów o problemach
Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
08.03.23, 10:28
| internet » informacje
Okres w moim życiu. Gazeta.pl rusza z akcją społeczną
„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. 
05.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Będę mieć oczy szeroko otwarte. Komisja Europejska z kampanią mającą na celu zwiększenie świadomości praw ofiar przemocy
Każdego roku, co czwarta osoba w Europie pada ofiarą przestępstwa. Kampania „Będę mieć oczy szeroko otwarte” nawołuje do konfrontacji z sytuacją przemocy w Polsce. Skierowana jest do wszystkich osób z otoczenia ofiar przemocy i apeluje, aby nie odwracać od nich wzroku, a także aby udzielać im pomocy i wsparcia.
27.01.23, 14:17
| reklama & PR » informacje
Wszyscy jesteśmy seksualni. Nowa kampania społeczna fundacji SEXEDPL
Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.
02.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zbieram na włosy. Rak'n'Roll wspierany przez przyjaciół stworzył kolejną kampanię fundraisingową
Trwa kampania „Zbieram na włosy” realizowana przez Fundację Rak’n’Roll. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na peruki z włosów syntetycznych dla podopiecznych organizacji, którzy tracą włosy w leczeniu onkologicznym. Fundacji zależy również na zwiększeniu świadomości społecznej w zakresie występowania i konsekwencji zjawiska.
19.12.22, 14:00
| internet » informacje
#OddajmyJejGłos. Akcja Onet, K2 Create oraz Amnesty International zwracającą uwagę na sytuację kobiet w Katarze
Onet wraz z agencją K2 Create i Amnesty International Polska przeprowadził akcję społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację kobiet w Katarze. Równolegle z tym, co dzieje się aktualnie na boiskach podczas mundialu, organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę na prawa kobiet w Katarze.
18.10.22, 10:08
ILE WAŻY ŚW. MIKOŁAJ? 2022
VIII edycja ogólnopolskiego konkursu charytatywnego dla uczniów placówek oświatowych.
13.10.22, 18:30
| reklama & PR » informacje
Temat profilaktyki onkologicznej na ekranach Digital OOH należących do AMS
W październiku br. realizowana jest kampania wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.