| biznes i technologie » telefonia
Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której jest prezentowane nowe opakowanie chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
14.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Ważne, z kim podróżujesz. Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Polskich Linii Lotniczych LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Bohaterami kampanii zostali członkowie personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT - Patryk Bucholc, Ada Kołodziej, Magdalena Pyszyńska i Dariusz Żelazko. Kampania realizowana będzie w całej Polsce w formie reklam OOH, od 1 maja 2024. 
14.05.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
PayPo? Spoko. Ruszyła największa kampania wizerunkowa PayPo
Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. Kampania będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce. 
27.04.24, 18:36
| reklama & PR » informacje
Taka jak ja! #Regeneracja - Inspirujące historie kobiet w kampanii marki Jantar
Na przełomie marca i kwietnia br. ruszyła kampania wizerunkowa marki Jantar pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja”, która ma skupiać się na promocji kosmetyków do zniszczonych włosów. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących kobietach, które stały się twarzami marki. 
01.02.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne
„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.
19.01.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowy Rok, Nowy Bolt. Ruszyła nowa kampania Bolta
Ruszyła noworoczna kampania Bolta „Nowy Rok, Nowy Bolt” mająca podkreślić punkt zwrotny w działalności firmy, która dokonała w ostatnim czasie poważnych zmian operacyjnych. Na warszawskich ulicach pojawiły się billboardy opowiadające o podjętych przez Bolt działaniach w podnoszeniu bezpieczeństwa. 
11.01.23, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mobile Vikings świętuje sto tysięcy użytkowników z nową kampanią wizerunkową
Niezależny społecznościowy operator komórkowy – Mobile Vikings – przekracza symboliczne 100 tys. użytkowników. Z tej okazji powstała specjalna kampania wizerunkowa.
21.04.22, 12:01
| reklama & PR » informacje
Trenuj z nami dobry nastrój. Kampania wizerunkowa Galerii Tomaszów
W kwietniu br. ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowych Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Pierwsza wiosenna kampania zrealizowana z udziałem trenerek fitness nosi tytuł „Trenuj z nami dobry nastrój”. 
17.03.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Słońce, bulwar, uśmiech. Nowe kolekcje w NoVa Park
Wiosną i latem 2022 roku motywem przewodnim będzie wygoda i prostota. Pojawieniu się nowych kolekcji w NoVa Park towarzyszy kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech”.
11.03.22, 14:23
| reklama & PR » informacje
Teraz ma znaczenie. Kampania wizerunkowa T-Mobile
9 marca br. T-mobile startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”, w której pokazuje, jak niezwykła może być codzienność.
24.02.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czeka na Ciebie pewne miejsce pracy. Zmieniaj ALDI z nami, czyli nowa odsłona kampanii Employer Brandingu
W najnowszej kampanii ALDI stawia na utrwalanie wizerunku pracodawcy oferującego stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju. Komunikacja jest autentyczna, dzięki wykorzystaniu wizerunków pracowników, podczas wykonywania codziennych zadań.
18.02.22, 11:38
| reklama & PR » informacje
Pewność na całe życie. Bepanthen z nową kampanią wizerunkową
Marka Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało.
12.02.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nogami w górę, głową w dół. Nowa kampania Red Bull MOBILE
Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii marki Red Bull lewitują do góry nogami. Pomysłodawcą kampanii jest agencja 180heartbeats +JUNG v MATT. 
04.01.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
NoVa Park z zimową kampanią i nową linią kreatywną
NoVa Park ruszyło z kampanią promującą zimowe wyprzedaże oraz prezentującą nową linię kreatywną na 2022 rok.
29.07.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Po pierwsze farmaceuta. Kampania wizerunkowa zawodu farmaceuty
22 lipca br., w telewizji zadebiutowała kampania edukacyjna „Po pierwsze farmaceuta”, która ma przybliżyć zawód wykonywany przez 27 tys. osób w Polsce.
19.10.17, 14:00
| reklama & PR » informacje
Polska gościnność motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. 
09.10.14, 10:04
| reklama & PR » informacje
Narodowe Konsultacje SKOK-ów również na billboardach
Rozpoczęła się akcja Narodowych Konsultacji prowadzona przez Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo Kredytowe.
17.06.14, 17:36
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Mówca Doskonały
Projekt pt. „Mówca Doskonały” odbył się w dniach 3-5 czerwca 2014 r. Obejmował on szereg warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, sztuki autoprezentacji, emisji głosu oraz tworzenia wizerunku. Miał on na celu doskonalenie umiejętności miękkich oraz poprawę jakości przemówień. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w czterech szkoleniach prowadzonych przez profesjonalnych trenerów. 
17.06.14, 14:31
| telewizja / VOD » informacje
Disney Junior z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Zabawa, która inspiruje” ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa kanału Disney Junior, która trwać będzie do połowy lipca br. Oprócz mediów własnych oraz mediów społecznościowych, działania obejmują outdoor CLP, frontlighty i billboardy. Spot wizerunkowy będzie emitowany na głównych antenach oraz w kanałach tematycznych TVNu i Polsatu.
30.05.14, 11:22
| reklama & PR » informacje
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. ISOVER z nową kampanią wizerunkową
ISOVER rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”. Twarzą marki została Ewa Błaszczyk. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy