| internet » informacje
Wyniki badania Sponsoring Monitor. PKN Orlen, Adidas i Nike najbardziej znanymi sponsorami sportu
74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
15.09.22, 17:44
| prasa » informacje
Matematyka na zielono. Kolejna edycja Festiwalu Matematyki Gazety Wyborczej i Fundacji mBanku
Rusza VIIII edycja akcji edukacyjnej „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl oraz Fundacji mBanku „Festiwal Matematyki”, która w tym roku organizowana jest pod hasłem „Matematyka na zielono”. W ramach projektu od 12 września br. na Wyborcza.pl można znaleźć cykl specjalnych publikacji, natomiast 1 października br. w Warszawie odbędą sie warsztaty i wykłady pokazujące, jak wykorzystać matematykę do podejmowania proekologicznych zmian.
02.06.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Monday obsłuży mBank
Agencja komunikacji Monday rozpoczęła współpracę z mBankiem w obszarze komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.
21.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
…i ogarniam. Nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO
Pod hasłem „Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam” rozpoczęła się kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO, której adresatami są młodzi.
16.09.20, 14:23
| reklama & PR » informacje
mBank promuje pierwsze konto do pracy
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
30.06.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym
W ramach platformy „Bądź bogatszy” w czerwcu br. ruszyła długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. Agencja BBDO jest odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
18.06.20, 13:31
| reklama & PR » informacje
Cześć jestem Czas i pędzę. mBank w nowej kampanii BBDO
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca br. ruszyła kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
28.04.20, 22:51
| reklama & PR » informacje
Poczuj się pewniej w sieci. mBank promuje usługę CyberRescue
„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania ruszyła w marcu br.
05.02.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom. mBank wznawia edukacyjną reklamę
mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Obok reklam produktów i usług wypuszcza w eter edukacyjne reklamy. Mają one ostrzegać odbiorców przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.
18.12.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Bądź bogatszy. mBank zachęca do zaskoczenia bliskich osób
Trwa świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której mBank zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. 
12.11.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
#najlepiej. Kampania usługi eKonto dla Młodych marki mBank
mBank zaprezentował nową odsłonę kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych”.
03.07.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland dalej dla mBanku
Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca br. przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
30.06.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Energy BBDO dla mBanku
Agencja Energy BBDO wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego.
17.04.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
#najlepiej. Kampania eKonta dla młodych w mBanku
Rozpoczęła się kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych ma opowiadać o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.
04.03.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Cube Group obsłuży mBank w digitalu
Agencja digital marketingowa Cube Group w wyniku przetargu odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w kanałach digital. Współpraca ma charakter długofalowy.
14.02.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, że dana firma jest sponsorem spowodował, że zainteresowali się jej ofertą – wynika z badania Sponsoring Monitor 2018 ARC Rynek i Opinia.
05.11.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Mindshare po raz trzeci wygrywa budżet mediowy mBanku
Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Klient, w wyniku przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory była odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów.
10.09.18, 19:00
| biznes i technologie » informacje
mBank z kampanią usługi dla przyszłym przedsiębiorców
Ruszyła kolejna odsłona kampanii zachęcającej przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku.
14.01.18, 14:00
| biznes i technologie » informacje
Smartfon niezbędny w nowej, łódzkiej siedzibie mBanku
mBank oficjalnie otworzył naszpikowaną technologią siedzibę w Nowym Centrum Łodzi. Smartfon jest w niej nieodzowny – służy jako klucz wejściowy, pomaga zarezerwować salę czy odnaleźć miejsce spotkania. 
19.12.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
ContentHouse dla mFinanse
Od listopada br. ContentHouse opracowuje i wdraża strategię content marketingową dla mFinanse (Grupa mBank S.A.) – platformy sprzedaży produktów finansowych mBanku i banków trzecich. To kolejny klient z branży finansowej w portfolio agencji. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.