13.03.24, 23:32
Skuteczne Rozwiązania dla Twojej Marki
Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy dynamiczne zmiany w stosowanych przez firmy w celu dotarcia do swoich klientów. Cyfryzacja gospodarki i życia społecznego sprawiła, że obecność w Internecie stała się nie tyle opcją, ile koniecznością dla każdej marki, która chce skutecznie konkurować na rynku. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
05.02.24, 16:56
5 sytuacji, kiedy sprawdzi się doradztwo marketingowe w firmie
Doradztwo marketingowe to usługa zyskująca na popularności, szczególnie w wymagającym segmencie biznesowym. Jeśli odbiorcami mają być przedsiębiorstwa, to trudno dotrzeć do nich prostym, emocjonalnym przekazem, jak w przypadku klientów indywidualnych. Marketing B2B jest więc z natury bardzo konkurencyjny. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
29.05.23, 12:01
Analiza branżowa: Odkrywanie Insightów w Dynamicznym Świecie Biznesu
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, zrozumienie trendów i zmian w danej branży jest kluczowe dla sukcesu firmy. Analiza branżowa umożliwia odkrywanie cennych insightów, które mogą pomóc w podejmowaniu trafnych decyzji i dostosowaniu strategii do zmieniających się warunków rynkowych. TEKST SPONSOROWANY
06.04.23, 01:30
Strategia marketingowa - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
Strategia marketingowa to bardzo istotny proces. Stanowi on filar efektywnych działań marketingowych, a w efekcie także biznesowych. Bez starannie przygotowanej oraz wdrożonej strategii nie ma możliwości efektywnego rozwijania działalności. Sprawdź nasze rady i dowiedz się, na czym polega oraz co powinna zawierać wysokiej jakości strategia marketingowa! ARTYKUŁ PROMOCYJNY
05.07.21, 18:43
Czy cold email działa cały czas w 2021 roku?
Cold mailing to jedna z lepszych metod pozyskiwania nowych klientów, która prowadzi do skutecznego zwiększenia sprzedaży. Decydując się na ten kanał marketingowy, należy wiedzieć, co wpływa na jego skuteczność i jak odpowiednio go wykorzystywać. 
29.06.21, 01:00
| reklama & PR » artykuły
Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii. Pandemiczna piramida potrzeb marketingowców i Polaków
Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Wavemaker.
22.02.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Projekt Prawa komunikacji elektronicznej spowoduje negatywne skutki dla marketingu?
Organizacje branżowe alarmują, że zaproponowany ostatnio projekt nowej ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej zawiera propozycje zmian prawa, które przyniosą daleko idące oraz negatywne skutki nie tylko dla branży marketingu oraz e-commerce. 
30.08.19, 11:24
Jak stworzyć plan marketingowy
Jeśli prowadzisz własny biznes lub dopiero planujesz otworzyć wymarzony interes to wiesz, jak ważna jest odpowiednia analiza klientów z segmentu B2B. Bez odpowiedniego zaplecza pracowników, ich umiejętności, ale także jasno sprecyzowanych celów biznesowych, prawdopodobnie będziesz działał po omacku. 
14.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Wavemaker: ochrona danych osobowych oraz duopolizacja sceny Digital spędza sen z powiek polskim marketerom
Rosnąca pozycja Google i Facebooka oraz kwestie związane z ochroną danych osobowych są dziś przedmiotem największego niepokoju i zainteresowania polskich reklamodawców – pokazuje badanie Wavamaker, agencji powstałej po połączeniu MEC i Maxus. 
05.11.16, 15:52
Trendy w marketingu na rok 2017
Powodzenie wszelkich działań marketingowych opiera się na zrozumieniu potrzeb i przewidywaniu reakcji klientów. W najbliższej przyszłości to się nie zmieni, choć do realizacji celów marketingowych będą wykorzystywane nowe narzędzia.
10.09.14, 12:59
| reklama & PR » ludzie
Norbert Mazur Senior Mobile Specialist w Reprise Media
Do zespołu agencji performance i mobile marketingu – Reprise Media dołączył Norbert Mazur. Nowy ekspert ma wykorzystywać swoje zamiłowanie do technologii, budując rynkowe strategie dla spółek należących do InterpublicGroup of Companies.
26.08.14, 13:01
| reklama & PR » informacje
7UP o smaku Mojito z reklamą na kanałach VOD
Ruszyły działania marketingowe wspierające limitowaną edycję napoju 7UP o smaku Mojito. Jest to pierwsza nowość marki 7UP w Polsce i jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito.
06.06.14, 19:05
| reklama & PR » informacje
Sparc Media kupuje agencję Q i wchodzi na polski rynek
Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma, rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie. 
20.05.14, 12:27
| reklama & PR » ludzie
Polski oddział Paperhat z działem new business i agencją PR
Paperhat Poland, firma świadcząca usługi z zakresu Print Management, z początkiem maja powołała do istnienia nowy dział - new business. Jednocześnie Paperhat nawiązało współpracę z agencją Juicy Relations, odpowiedzialną za działania PR i relacje z klientami firmy.
21.11.13, 13:39
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Startuje III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Ponad 150 osób przyjechało ze wszystkich polskich województw do stolicy Podkarpacia na kolejną edycję Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przez dwa dni eksperci i pasjonaci marketingu miejsc będą dzielić się nowościami z branży oraz zdradzą w jaki sposób wykorzystują innowacyjne technologie w różnych obszarach dialogu z otoczeniem. 
08.07.13, 10:28
| reklama & PR » informacje
K2 Media wspiera Amway na Facebooku
K2 Media przygotuje grę na Facebooku dla jednej z marek Amway.
01.07.13, 14:59
| reklama & PR » informacje
Nowa kolekcja Forfun.tv i BUTIK
Stacja muzyczna 4fun.tv oraz młodzieżowa marka odzieżowa BUTIK , postanowiły stworzyć nową linię ubrań.
29.06.13, 10:39
| reklama & PR » informacje
OS3 zajmie się kampanią BMW
OS3 zajęła się realizacją kampanii promocyjnej gamy modeli BMW serii 3.
25.06.13, 09:31
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia redukuje prognozę wartości wydatków reklamowych w 2013 roku
Według analityków ZenithOptimedia wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9%, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld złotych netto.
24.06.13, 11:18
| reklama & PR » informacje
Artegence wzmacnia kadrę menadżerską
Z początkiem czerwca br. w skład zarządu Artegence weszły nowe osoby, które będą odpowiedzialne za rozwój agencji.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.