08.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Czy Kevin znów będzie świątecznym hitem świąt?
Stacja Polsat 24 grudnia br. tradycyjnie pokaże film “Kevin sam w domu”. Pierwsza emisja w 2000 r. zgromadziła blisko 9 mln widzów, a po latach film nadal pozostaje hitem stacji. Aktualna sytuacja epidemiczna może sprawić, że okresie świątecznym jeszcze więcej widzów pozostanie w domu i zasiądzie przed telewizorami.
12.11.20, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Zenith prognozuje stabilne wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo pomimo pandemii
Jak przewiduje Zenith, wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe tego sektora spadną w 2020 r. jedynie o 0,2 proc.
09.02.18, 16:00
| telewizja / VOD » informacje | telewizja / VOD » badania rynku
TVP rozwija swój pomiar widowni TV i testuje opaski do analizy zachowań widzów
Telewizja Polska pracuje nad udoskonaleniem własnego systemu pomiarów oglądalności. Publiczny nadawca prowadzi pilotażowe testy nowego systemu telemetrycznego opartego o internet rzeczy i specjalne opaski dokładnie rejestrujące zachowania widzów przed telewizorami. 
12.01.17, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
MEC: zaledwie sto programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów
Jak wynika z analizy MEC, drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionowe widownie. Zaledwie sto programów wyemitowanych w telewizji w 2016 r. przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów.
30.07.14, 11:44
| telewizja / VOD » badania rynku
Najpopularniejsze filmy w TV w I półroczu 2014 r.: Sami swoi i Pasja największymi hitami
Największą widownię wśród filmów emitowanych w pierwszym półroczu br. zgromadziła polska, kultowa komedia „Sami swoi” - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl (1 stycznia - 30 czerwca 2014 r.).
01.06.13, 18:47
| telewizja / VOD » seriale
Rekordowa oglądalność finału II serii Przyjaciółek
Finałowy odcinek drugiego sezonu "Przyjaciółek" został wyemitowany 23 maja br., na kanale Polsat. Zgromadził przed telewizorami 3,02 miliona widzów. Średnia oglądalność całej serii wyniosła 2,6 miliona oglądających.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.