Bezapelacyjnym liderem Aglomeracji Śląskiej jest wciąż RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Aglomeracja Śląska).
Radio RMF FM pozostaje niekwestionowanym liderem w Aglomeracji Śląskiej, chociaż odnotowało spadek udziałów - wynika z badania Radio Track (SMG/KRC) za okres od czerwca do sierpnia 2010 r.
Jeden z największych fenomenów ostatnmich lat, lokalne Radio Piekary już nie zajmuje już drugiego miejsca w Aglomeracji Śląskiej - wynika z ostatniej fali badań Radio Track (SMG/KRC) za okres od lutego do kwietnia 2010 r.
RMF FM po raz kolejny umocnił pozycję lidera w Aglomeracji Śląskiej - wynika z danych Radio Track (SMG/KRC) za ostatni okres od grudnia 2009 r. do lutego 2010 r.
RMF FM umocniło pozcyję lidera w rynku radiowym na terenie Aglomeracji Śląskiej - wynika z najnowszej fali radiowej Radio Track (wrzesień - listopad 2009 r., udział w rynku). Drugie miejsce należy do Radia Piekary. Na trzecią pozycję awansowała Trójka.
Z badań SMG/KRC za okres grudzień 2006 - luty 2007, wynika że w Aglomeracji Śląskiej absolutnym liderem jest RMF FM, który ma blisko 31 % udział w rynku.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.