Radio ZET, Polski Związek Piłki Nożnej, Telewizja Polska Program 1 oraz Stołeczna Estrada ogłaszają konkurs na oficjalny przebój Reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas zbliżających się mistrzostw UEFA EURO 2012.
Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.
W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium jest też radio RMF FM - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Radio ZET przedstawiło nową odsłonę strony internetowej www.radiozet.pl w wersji beta. Twórcy serwisu silniej powiązali jego treści z anteną i wprowadzili mechanizmy umożliwiające bezpośrednią interakcję słuchaczy z prowadzącymi.
Radio ZET realizuje multimedialny projekt partnerski wspierający drugą edycję muzycznego show telewizyjnej „Dwójki” – „Bitwa na głosy”. Rafał Olejniczak, Redaktor Naczelny Radia ZET, będzie współprowadzącym program „Bitwa na głosy – After party”.
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do "Rzeczpospolitej". Drugą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza". Na podium jest też "Dziennik Gazeta Prawna", a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
RMF FM umocnił pozycję lidera w Łodzi - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Łódź).
Radio RMF FM jest nowym liderem rynku wrocławskiego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).
Radio ZET i redaktor Mariusz Gierszewski nie muszą przepraszać byłego Szefa Kancelarii Prezydenta RP. Piotr Kownacki wycofał się z wszystkich zarzutów przeciwko stacji.
Jedynka po raz kolejny pokonała Radio Zet w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).
Bezapelacyjnym liderem Aglomeracji Śląskiej jest wciąż RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Aglomeracja Śląska).
RMF FM jest niekwestionowanym liderem w grodzie Kraka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (miasto Kraków).
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
Instytut Monitorowania Mediów: W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło "Rzeczpospolitej". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium znalazło się też radio RMF FM, a tuż za nim: "Dziennik Gazeta Prawna" i telewizja TVN24
RMF FM zachował pozycje mocnego lidera w Krakowie, ale stacja zanotowała poważny spadek słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track obejmującego okres od 1 października do 31 grudnia 2011 r. (Kraków).
Jedynka jest nowym liderem w Warszawie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 października do 31 grudnia 2011 r. (Warszawa).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.