Tylko trzech lokalnych niezsieciowanych nadawców znalazło się na opublikowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji listach wnioskodawców o dziesięć częstotliwości z Ogłoszeń z 30 marca br.
Radio Złote Przeboje rozpoczyna nową kampanię promocyjną pod hasłem „…a w pracy słucham Radia Złote Przeboje”. Reklamy, które przypominają o tym, że stacja jest świetnym towarzyszem w pracy, będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kwietniowe wydanie magazynu „Cztery Kąty” ukazało się w nowej szacie graficznej i z nowymi rubrykami. W miesięczniku jest jeszcze więcej zdjęć prezentujących polskie wnętrza, a także porad i inspiracji.
Radio Eska i Radio Złote Przeboje zanotowały największy wzrost udziałów wśród sieci radiowych - to najważniejsze wnioski z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 grudnia 2011 r. do 29 lutego 2012 r. (sieci radiowe).
Od marca br. Radio Złote Przeboje będzie współpracować z programem telewizyjnym „Jaka to melodia?”. Stacja została partnerem radiowym i sponsorem najbliższych dwóch sezonów teleturnieju.
RMF FM umocnił pozycję lidera w Łodzi - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Łódź).
Radio RMF FM jest nowym liderem rynku wrocławskiego - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).
Jedynka po raz kolejny pokonała Radio Zet w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).
Bezapelacyjnym liderem Aglomeracji Śląskiej jest wciąż RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Aglomeracja Śląska).
RMF FM jest niekwestionowanym liderem w grodzie Kraka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (miasto Kraków).
Liderem sieci radiowych jest Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukazał się 9 lutego br. z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawiły się także nowe rubryki.
Krzysztof Krawczyk to pierwsza gwiazda, która pojawiła się w nowej odsłonie kampanii reklamowej Radia Złote Przeboje pod hasłem "Muzyka mojego życia!".
Andrea Bocelli – król tenorów, jeden z najwybitniejszych śpiewaków w dziejach światowej muzyki – wystąpi dla polskiej publiczności 29 kwietnia 2012 r. w hali Atlas Arena w Łodzi.
RMF FM zachował pozycje mocnego lidera w Krakowie, ale stacja zanotowała poważny spadek słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track obejmującego okres od 1 października do 31 grudnia 2011 r. (Kraków).
Jedynka jest nowym liderem w Warszawie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 października do 31 grudnia 2011 r. (Warszawa).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.