01.06.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Rebranding stacji paliw Intermarché. Do końca roku zmieni się 10 stacji
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
14.02.23, 15:20
| reklama & PR » informacje
ShopWorks zmienia się w w Strix Netherlands. Holenderska firma przyjmuje branding polskiego partnera
Strix, polska agencja e-commerce wykonuje kolejne kroki w zagranicznej ekspansji. Agencja od 1 lutego br. zmieniła nazwę swojego holenderskiego partnera ShopWorks na Strix Netherlands i tym samym chce pogłębić integrację tamtejszego oddziału z polską strukturą.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
27.10.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Pepco przechodzi rebranding
Pepco zaprezentowało nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. W Polsce jako pierwsze zmienione zostały placówki we Wrocławiu i Warszawie. 
26.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
BCUBE przeprowadzi szeroko zakrojony rebranding w Polsce
BCUBE, międzynarodowa grupa działająca w dziedzinie zintegrowanej logistyki i referencyjny partner w zarządzaniu łańcuchem dostaw, obchodzi 70. rocznicę powstania i rozpoczyna proces rebrandingu swoich trzech polskich oddziałów.
18.09.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Radość z technologii. Komputronik zmienia logo i swoje salony
Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
18.08.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Marka Fanex przeszła rebranding
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy.
08.08.22, 16:35
| reklama & PR » informacje
Goodvalley zmienia się w Dolinę Dobra
Goodvalley – producent mięsa z Przechlewa, zmienił nazwę na Dolina Dobra, aby bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie.
06.06.22, 19:29
| reklama & PR » informacje
Rebranding Future Mind i przygotowuje się na zagraniczną ekspansję
Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne, m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej.
30.05.22, 12:01
| reklama & PR » informacje
Uzdrowisko w Ustroniu odświeża swój wizerunek
Uzdrowisko w Ustroniu zakończyło proces rebrandingu. Logotypy marki uległy zmianie i zaczęły nawiązywać do najbardziej rozpoznawalnych budynków, dzielnicy leczniczo-rehabilitacyjnej. Za rebranding odpowiedzialna była agencja Publicon.
21.04.22, 19:04
| reklama & PR » informacje
Gi Group finalizuje proces rebrandingu Work Service
Międzynarodowa agencja pracy Gi Group zakończyła w połowie kwietnia br. rebranding Work Service. Tym samym zakończono integrację w ramach jednej marki usług pracy tymczasowej i stałej oraz outsourcingu, która objęła kompleksowe działania związane z wizualizacją i komunikacją marki.
09.10.21, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Ostatnia placówka SPAR w Poznaniu po rebrandingu
Supermarket SPAR po zmianie logo otworzył się w galerii handlowej Plaza w Poznaniu.
23.09.21, 16:15
| reklama & PR » informacje
Terravita odświeża logo i zmienia opakowania czekolad
Terravita, polska marka, wprowadza na rynek czekolady mleczne i gorzkie w nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek.
18.07.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lionelo przechodzi rebranding
Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po prawie ośmiu latach funkcjonowania na rynku, wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej.
10.06.21, 10:01
| reklama & PR » informacje
Symfonia zastępuje markę Sage
Symfonia, producent oprogramowania dla biznesu, rozpoczął proces rebrandingu. Za stworzenie nowego logo oraz identyfikację wizualną odpowiedzialna jest agencja Monday.
05.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Browar PINTA odświeża logo i etykiety
W 10. rocznicę istnienia Browar PINTA zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw. Proces transformacji zaczął się na początku maja br. i potrwa kilka tygodni. Za stworzenie nowego logo i nowych etykiet odpowiada agencja Ostecx Créative z Poznania.
17.03.21, 12:07
| reklama & PR » informacje
K2 zmienia się w K2 Create
Agencja K2 (Grupa K2) po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.
30.11.20, 20:00
| reklama & PR » informacje
Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom przechodzi rebranding
Istniejąca od 2009 r. Pracownia Decoroom, która specjalizuje się w kompleksowym wykańczaniu mieszkań pod klucz, zmienia wizerunek. Proces rebrandingu dotyczy nie tylko logotypu, ale również hasła, kolorystyki i całego języka wizualnego marki.
27.07.20, 12:20
| reklama & PR » informacje
uPacjenta z nową identyfikacją wizualną
Wprowadzona nowa identyfikacja wizualna i claim startupu uPacjenta ma podkreślać nowoczesność usługi i jednocześnie akcentować ustabilizowaną pozycję rynkową firmy.
27.01.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom zmienia kolorystykę i logo
Agencja experience marketingu Streetcom wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma zdecydowała się na zmianę logotypu i kolorystyki, powstała też nowa strona internetowa.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.