Blue Media S.A., największa firma IT na Pomorzu, nawiązała współpracę z agencją inPlus Media. Jej zadaniem ma być wsparcie działu PR spółki i umocnienie wizerunku firmy w obszarze płatności bezgotówkowych, w tym m.in. przelewów ekspresowych oraz pożyczek społecznościowych.
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami.
8 grudnia br. odbyła się konferencja w ramach cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.”
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
Spółka Multikino Media po uruchomieniu przez Multikino multipleksu w Tychach Gemini Park ma w swojej ofercie łącznie 49 kin w 37 miastach w całej Polsce.
45 proc. przedstawicieli domów mediowych w Polsce uważa, że programmatic będzie wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku. Opublikowane w raporcie „Change and People” wyniki badania Spicy Mobile przynoszą więcej danych.
Ożywienie na rynku reklamy, rosnące zainteresowanie sprzedawanymi treściami i wydawnictwami oraz powrót do funkcjonowania kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w II kwartale 2021 r.
Skuteczne promowanie swoich produktów i usług to wyzwanie, przed jakim stoją właściciele firm z każdej niemal branży. Doskonałym ich przykładem są uniwersalne i ekonomiczne balony reklamowe. W jaki sposób i dlaczego warto z nich korzystać? O tym w poradniku!
Przedsiębiorstwa, które nie stosują reklamy, są mniej widoczne i rozpoznawalne. Dzisiaj siłą promocji jest Internet i zasięgi, o które trzeba konkurować. Istnieje jednak skuteczny sposób na zapisanie się w pamięci konsumentów bez wielomilionowych budżetów marketingowych.
Kryzys spowodowany korona wirusem w br. dotknie rynek reklamy i mediów. Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o 9,1 proc. Rynek reklamy najbardziej ucierpiał w II kwartale 2020 – wynika z analizy agencji mediowej Zenith.
Po dziewięciu miesiącach 2019 r., polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w I kwartale do 6,3 proc. w III – wynika z raportu Starcom.
Jak głosi kultowe już zdanie, uchodzące niemalże za jedno z pierwszych przysłów cyberery - jeśli czegoś nie ma w Google to ta rzec z nie istnieje (niektórzy nawet zawężają to do pierwszej strony wyszukiwarki). Tymczasem są takie branże, które w internecie oznaczone są wirtualną pieczęcią „zakazane”. Jakie są te branże zakazane? Czego nie można reklamować w sieci?
Po trzech miesiącach br. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co oznacza, że reklamodawcy wydali niemal tyle samo co w I kwartale 2018 r. - wynika z analizy domu mediowego Starcom.
Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.
Coca-Cola, Lego oraz Allegro to najbardziej świąteczne marki. W trakcie Świąt Polakom niespecjalnie przeszkadzają reklamy – wynika z najnowszej edycji badania HX Study agencji mediowej Starcom.
Na samym wstępne należy wyjaśnić czym w ogóle jest agencja reklamowa oraz czym się zajmuje. Otóż jest to firma, która zajmuje się organizowaniem przekazów reklamowych, projektowaniem identyfikacji wizualnej oraz koordynacją działań promocyjnych, czyli kampanii reklamowych różnego typu produktów.
W trzech kwartałach br. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6 118 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,2 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,2 proc.), w drugim kwartale dynamika spadła do +0,5 proc., a w trzecim wyniosła +1,1 proc.
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3,0 proc. więcej niż w 2015 r. W IV kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc., dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz internecie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.