| radio |
dlaczego
| reklama & PR |
Kampania reklamowa makaronów POL-MAK
Celem wzrost świadomości nowej linii tradycyjnego makaronu domowego
| reklama & PR » informacje
inPlus Media dla Blue Media
Blue Media S.A., największa firma IT na Pomorzu, nawiązała współpracę z agencją inPlus Media. Jej zadaniem ma być wsparcie działu PR spółki i umocnienie wizerunku firmy w obszarze płatności bezgotówkowych, w tym m.in. przelewów ekspresowych oraz pożyczek społecznościowych.
19.12.22, 11:25
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Reklamuję Etycznie. Konferencja Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń
8 grudnia br. odbyła się konferencja w ramach cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.”
10.06.22, 08:15
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
16.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
49 kin w ofercie Multikino Media
Spółka Multikino Media po uruchomieniu przez Multikino multipleksu w Tychach Gemini Park ma w swojej ofercie łącznie 49 kin w 37 miastach w całej Polsce.
10.01.22, 10:12
| reklama & PR » informacje
Programmatic wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku
45 proc. przedstawicieli domów mediowych w Polsce uważa, że programmatic będzie wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku. Opublikowane w raporcie „Change and People” wyniki badania Spicy Mobile przynoszą więcej danych.
17.08.21, 07:00
| prasa » informacje
Agora rozpoczęła odrabianie covidowych strat
Ożywienie na rynku reklamy, rosnące zainteresowanie sprzedawanymi treściami i wydawnictwami oraz powrót do funkcjonowania kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w II kwartale 2021 r. 
15.06.21, 11:33
Jak tworzyć reklamę przy użyciu balonów?
Skuteczne promowanie swoich produktów i usług to wyzwanie, przed jakim stoją właściciele firm z każdej niemal branży.  Doskonałym ich przykładem są uniwersalne i ekonomiczne balony reklamowe. W jaki sposób i dlaczego warto z nich korzystać? O tym w poradniku!
07.08.20, 10:54
Długoterminowa reklama marki - jak zoptymalizować koszty?
Przedsiębiorstwa, które nie stosują reklamy, są mniej widoczne i rozpoznawalne. Dzisiaj siłą promocji jest Internet i zasięgi, o które trzeba konkurować. Istnieje jednak skuteczny sposób na zapisanie się w pamięci konsumentów bez wielomilionowych budżetów marketingowych.
28.07.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale Digital
Kryzys spowodowany korona wirusem w br. dotknie rynek reklamy i mediów. Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o 9,1 proc. Rynek reklamy najbardziej ucierpiał w II kwartale 2020 – wynika z analizy agencji mediowej Zenith.
17.12.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w III kwartale 2019 r.
Po dziewięciu miesiącach 2019 r., polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w I kwartale do 6,3 proc. w III – wynika z raportu Starcom.
25.10.19, 09:53
Branża zakazana, czyli czego nie można promować w sieci
Jak głosi kultowe już zdanie, uchodzące niemalże za jedno z pierwszych przysłów cyberery - jeśli czegoś nie ma w Google to ta rzec z nie istnieje (niektórzy nawet zawężają to do pierwszej strony wyszukiwarki). Tymczasem są takie branże, które w internecie oznaczone są wirtualną pieczęcią „zakazane”. Jakie są te branże zakazane? Czego nie można reklamować w sieci?
05.06.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: rynek reklamy w I kwartale br. wart był 2,1 mld zł, dynamika to tylko 0,1 proc.
Po trzech miesiącach br. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co oznacza, że reklamodawcy wydali niemal tyle samo co w I kwartale 2018 r.  - wynika z analizy domu mediowego Starcom. 
12.03.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Według Starcom rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8 proc.
Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.
24.12.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola najbardziej świąteczną marką. Podczas Świąt tolerujemy reklamy
Coca-Cola, Lego oraz Allegro to najbardziej świąteczne marki. W trakcie Świąt Polakom niespecjalnie przeszkadzają reklamy – wynika z najnowszej edycji badania HX Study agencji mediowej Starcom.
19.04.18, 13:24
Jak wybrać najlepszą agencję reklamową. Przyjrzyjmy się kilku ważnym kwestiom
Na samym wstępne należy wyjaśnić czym w ogóle jest agencja reklamowa oraz czym się zajmuje. Otóż jest to firma, która zajmuje się organizowaniem przekazów reklamowych, projektowaniem identyfikacji wizualnej oraz koordynacją działań promocyjnych, czyli kampanii reklamowych różnego typu produktów. 
01.12.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwań
W trzech kwartałach br. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6 118 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,2 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,2 proc.), w drugim kwartale dynamika spadła do +0,5 proc., a w trzecim wyniosła +1,1 proc.
27.02.17, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r.
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3,0 proc. więcej niż w 2015 r. W IV kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc., dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz internecie. 
27.12.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę
Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług zmalały o prawie jedną piątą - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.