| reklama & PR » informacje
Wzmianki o Euro 2012 w social media warte 86 mln zł
Z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong wynika, że wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w 5 europejskich krajach może wynosić ponad 86 milionów złotych. Badanie zostało przeprowadzone w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, odbywających się w Polsce i na Ukrainie od 8 czerwca do 1 lipca br.
13.01.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
68 milionów złotych dla twórców internetowych. LTTM podsumowuje 2022 rok
Multiplatformowość, profesjonalizacja krótkich form wideo i wzrost zarobków twórców internetowych - tak grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. W minionym roku grupa wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, czyli o 5 mln zł więcej niż rok wcześniej.
02.09.22, 18:23
Social media agency – w jakich zadaniach może Ci pomóc?
Media społecznościowe to ogromy potencjał marketingowy, za ich pośrednictwem firmy mogą docierać do nowych grup odbiorczych, budować pozytywny wizerunek, zwiększać sprzedaż i wzrastać w każdym aspekcie działalności. Z pomocą social media agency o wszystkie wymienione obszary można zadbać szybciej i skuteczniej. Sprawdź, jakie masz możliwości.
16.05.22, 17:06
| reklama & PR » informacje
Marka Fantasia promuje kobiety z pasjami
Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.
29.04.22, 16:33
Jak analizować działania w social mediach?
Analiza działań w social mediach to w dzisiejszych, mocno zorientowanych na e-commerce czasach klucz do zyskania przewagi konkurencyjnej w swojej branży oraz rozwoju pozwalającego na uzyskanie większych zysków z tytułu aktywności w mediach społecznościowych. Jak jednak analizować napływające dane, by zmieniły się one w cenne informacje?
19.10.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Propsy PR obsłuży social media dla Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie
Agencja Propsy PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie – fundacją prowadzącą działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, która promuje odpowiedzialną konsumpcję i produkcje oraz przestrzeganie praw człowieka w biznesie.
16.09.20, 14:23
| reklama & PR » informacje
mBank promuje pierwsze konto do pracy
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
30.09.19, 10:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » artykuły
Polscy prezesi największych firm coraz częściej korzystają z mediów społecznościowych
Polska jest wschodzącą gwiazdą pod względem aktywności dyrektorów generalnych w mediach społecznościowych takich jak Twitter i LinkedIn – wynika z najnowszego badania On Board Think Kong – ECCO Network. 
11.12.18, 16:00
| internet » badania rynku
Zmiany w social media. Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców
92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie posiada osobiste konto na Instagramie – wynika z badania BCW.
08.10.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Cape Morris obsłuży markę Tefal w social media
W wyniku przetargu, agencja Cape Morris wygrała obsługę wszystkich grup produktowych marki Tefal w social media.
23.05.18, 08:00
Przerażające dane. Polacy nie sprawdzą regulacji fotyczących danych osobowych w social media
Ponad połowa Polaków (55 proc.) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się na serwisach internetowych korzystając z Facebookowego konta – wynika raportu Procontent Communication nt. „Bezpieczeństwa w social media”.
10.05.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tailor Made PR obsłuży markę Luksja w w mediach społecznościowych
Od 1 kwietnia br. marka Luksja powierzyła Tailor Made PR prowadzenie stałej komunikacji w social mediach. 
25.04.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kamikaze będzie promować markę junior-angin w Social Mediach
Agencja Kamikaze po wygranym przetargu przejęła budżet marki junior-angin na działania w Social Mediach. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją platformy komunikacji marki, opierającej się o media społecznościowe oraz blog. 
18.09.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia odpowiedzialne za social media Salonów Agata
Dom mediowy Codemedia będzie odpowiadał za komunikację marki Agata w mediach społecznościowych. Współpraca obejmie aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
02.03.17, 13:15
| reklama & PR » artykuły
Czy pracownicy chętnie zamieszczą w swoich kanałach social media treści firmowe?
33 proc. pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.
20.02.17, 15:10
| reklama & PR » informacje
EcoCar rozszerza współpracę z Up&More
Firma taksówkowa EcoCar S.A., powierzyła agencji Up&More komunikację marki w mediach społecznościowych.
16.02.17, 11:25
Kryzys w mediach tradycyjnych a rozwój nowych mediów – wyzwania dla pracowników
Media tradycyjne przeżywają obecnie kryzys związany z ekspansją nowych technologii i interaktywnych kanałów komunikacji z odbiorcami. W jaki sposób media tradycyjne radzą sobie z tą sytuacją? Jakie umiejętności powinien posiadać obecnie pracownik mediów tradycyjnych?
31.01.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
Orlen Oil ogłasza przetarg
Firma ORLEN Oil ogłosiła przetarg na obsługę Social Media. 
19.01.17, 09:10
| internet » badania rynku
Ucho Prezesa: ekwiwalent reklamowy na temat produkcji wyniósł 8 mln zł
Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu "Ucho prezesa" obejrzało już ponad 10 mln widzów. Na temat produkcji w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł. 
29.12.16, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Trudne branże w social media: budowlana i deweloperska
Branże spożywcza czy turystyczna z łatwością odnajdują się już na Facebooku. Jakie szanse na sukces w kanałach społecznościowych mają jednak przedstawiciele trudnych branż takich jak budowlana czy deweloperska? Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.