Z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong wynika, że wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w 5 europejskich krajach może wynosić ponad 86 milionów złotych. Badanie zostało przeprowadzone w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012, odbywających się w Polsce i na Ukrainie od 8 czerwca do 1 lipca br.
Multiplatformowość, profesjonalizacja krótkich form wideo i wzrost zarobków twórców internetowych - tak grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. W minionym roku grupa wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, czyli o 5 mln zł więcej niż rok wcześniej.
Media społecznościowe to ogromy potencjał marketingowy, za ich pośrednictwem firmy mogą docierać do nowych grup odbiorczych, budować pozytywny wizerunek, zwiększać sprzedaż i wzrastać w każdym aspekcie działalności. Z pomocą social media agency o wszystkie wymienione obszary można zadbać szybciej i skuteczniej. Sprawdź, jakie masz możliwości.
Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.
Analiza działań w social mediach to w dzisiejszych, mocno zorientowanych na e-commerce czasach klucz do zyskania przewagi konkurencyjnej w swojej branży oraz rozwoju pozwalającego na uzyskanie większych zysków z tytułu aktywności w mediach społecznościowych. Jak jednak analizować napływające dane, by zmieniły się one w cenne informacje?
Agencja Propsy PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie – fundacją prowadzącą działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, która promuje odpowiedzialną konsumpcję i produkcje oraz przestrzeganie praw człowieka w biznesie.
Polska jest wschodzącą gwiazdą pod względem aktywności dyrektorów generalnych w mediach społecznościowych takich jak Twitter i LinkedIn – wynika z najnowszego badania On Board Think Kong – ECCO Network.
Ponad połowa Polaków (55 proc.) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się na serwisach internetowych korzystając z Facebookowego konta – wynika raportu Procontent Communication nt. „Bezpieczeństwa w social media”.
Agencja Kamikaze po wygranym przetargu przejęła budżet marki junior-angin na działania w Social Mediach. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją platformy komunikacji marki, opierającej się o media społecznościowe oraz blog.
Dom mediowy Codemedia będzie odpowiadał za komunikację marki Agata w mediach społecznościowych. Współpraca obejmie aktywności na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
33 proc. pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.
Media tradycyjne przeżywają obecnie kryzys związany z ekspansją nowych technologii i interaktywnych kanałów komunikacji z odbiorcami. W jaki sposób media tradycyjne radzą sobie z tą sytuacją? Jakie umiejętności powinien posiadać obecnie pracownik mediów tradycyjnych?
Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu "Ucho prezesa" obejrzało już ponad 10 mln widzów. Na temat produkcji w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł.
Branże spożywcza czy turystyczna z łatwością odnajdują się już na Facebooku. Jakie szanse na sukces w kanałach społecznościowych mają jednak przedstawiciele trudnych branż takich jak budowlana czy deweloperska? Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.