1 czerwca br. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu, autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel, ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „allrisk”.
Rodzice dla Klimatu z nową kampanią dotyczącą zanieczyszczenia powietrza w Polsce. Kluczową częścią kampanii jest spot parodiujący reklamę syropu na kaszel, w której rekomendowanym „lekarstwem” na infekcje jest czyste powietrze.
Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Pomóc w tym ma idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych, która brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
Marka PUMA powraca z kolejną edycją She Moves Us „Bez Porównania”. Manuela Gretkowska i Ofelia wzięły udział w spocie, w ramach którego stworzyły wypowiedź o potrzebie kobiecej jedności. Towarzyszą im ambasadorki marki, Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.
Pod hasłem „Otwórz się na dzikość z natury” ruszyła tegoroczna odsłona reklamowa naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Kampania jest kolejnym krokiem w rozwoju marki i ma na celu umocnienie jej pozycji w segmencie wód mineralnych.
Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy. Ubezpieczyciel startuje z nową kampanią reklamową, „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Filmy reklamowe Prudential emitowane są od 23 marca br.
Lidl Polska od początku wspiera obywateli Ukrainy, przekazując produkty oraz środki finansowe organizacjom takim jak, m.in. Caritas Ukraina czy Polska Akcja Humanitarna. Firma stawia także na kulturę włączania, dlatego marka zdecydowała się stosować podpisy w języku ukraińskim w wybranych spotach.
Marka Krakus w najnowszej kampanii przekonuje, że tradycja może przybierać różne formy, ale smak żurku pozostaje niezmienny. Spoty są emitowane w kanale digital, social mediach i VOD.
„Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby” to gotowe kompozycje dań, które dostępne są w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Kampania promująca ofertę marki trwa od 14 marca br. Spoty dostępne są na kanale YouTube marki Podravka Polska.
Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).
Ruszyła nowa kampania Betclic pod hasłem „Wybierz swój własny kurs”. Agencja 180heartbeats +JUNG v MATT pokazała w spotach historie młodych bohaterów, którzy stawiają na marzenia, nierzadko wbrew oczekiwaniom rodziny czy przyjaciół.
"Wreszcie w Polsce powstał spot, który spełnia wymogi promocji regionu bądź kraju" - pisze w swoim komentarzu Karol Gajewski, managing & advertising ace w ACEpm o najnowszym, już kontrowersyjnym spocie Polski.
Od przeszło dwóch lat w dorzeczu Odry prowadzone są prace w ramach Modernizacji Wrocławskiego Węzła Wodnego. Światło dzienne ujrzał właśnie drugi spot informujący o tej inwestycji, przygotowany przez Interaktywny Dom Produkcyjny Netizens na zlecenie konsorcjum Grontmij Artelia Ekocentrum.
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Dom gratka.pl” promująca nową wersję serwisu ogłoszeniowego Dom.gratka.pl. Za realizację kampanii odpowiada należąca do ZenithOptimedia Group firma Perfomics.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.