| radio |
Radiostacja zmniejsza dystans
Radiostacja zwiększa zasięg i udział w rynku słuchaczy w swojej grupie docelowej, tym samym zmniejszając dystans do swojej konkurencji.
| radio » badania rynku
Total Audio. Nowy projekt badawczy na temat korzystania z treści audio
Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu obserwowanie i analizowanie zmian, które zachodzą w sposobie korzystania z treści audio, dostępnych na polskim rynku zarówno poprzez internet, jak i w sposób tradycyjny.
| radio |
Sukces Radia Polonia
Audycji Redakcji Białoruskiej Radia Polonia słucha 4,4% dorosłej ludności Białorusi.
05.04.22, 07:00
| radio » badania rynku
Ekspresowe badania radia. KIM udostępnił pierwsze wyniki badania treści audio
Krajowy Instytut Mediów zakończył w ekspresowym tempie pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w styczniu br. według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia.
13.10.21, 08:00
| radio » badania rynku
Radio Track jednym z największych badań radia w Europie
Badanie słuchalności radia w Polsce prowadzone jest zgodne ze standardami stosowanymi w większości krajów europejskich. Obecnie w Europie zdecydowanie dominuje metoda Day After Recall (DAR), realizowana zarówno na największych, jak i na niewielkich rynkach radiowych. W Polsce DAR uzupełniany jest panelem dzienniczkowym.
27.05.20, 07:40
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w czasie pandemii: więcej Polaków słucha radia w domu, wydłużenie średniego czasu słuchania
Aż 20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. Mimo tak dobrych wyników, radio nie uniknęło korekty słuchalności po wybuchu pandemii, głównie przez odpływ słuchaczy, którzy słuchali radia wyłącznie w samochodzie lub wyłącznie w pracy.
17.10.18, 14:00
| radio » informacje
Komitet Badań Radiowych zajmuje stanowisko w sprawie założeń projektu Telemetria Polska w zakresie badania radiowego
20 września br. Komitet Badań Radiowych przekazał Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji stanowisko w sprawie projektu Telemetria Polska w zakresie badań słuchalności stacji radiowych.
11.07.14, 14:21
| radio » badania rynku
RMF FM i Jedynka w dół, VOX FM w górę
RMF FM jest najpopularniejszą stacją radiową w Polsce, ale zmniejszył się dystans miedzy rozgłośnią a Radiem Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
06.04.12, 21:03
| radio |
Sieci radiowe: Radio Eska i Złote Przeboje w górę
Radio Eska i Radio Złote Przeboje zanotowały największy wzrost udziałów wśród sieci radiowych - to najważniejsze wnioski z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 grudnia 2011 r. do 29 lutego 2012 r. (sieci radiowe).
14.02.12, 16:54
| radio » badania rynku
Aglomeracja Śląska: Trójka w górę
Bezapelacyjnym liderem Aglomeracji Śląskiej jest wciąż RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Aglomeracja Śląska).
13.02.12, 22:27
| radio » badania rynku
Kraków: Duży spadek RMF Classic i Radia Plus Kraków
RMF FM jest niekwestionowanym liderem w grodzie Kraka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (miasto Kraków).
23.01.12, 18:04
| radio » badania rynku
Radiowe poranki gromadzą 16 mln słuchaczy
W czwartym kwartale ub.r. radia w porannym paśmie słuchało ponad 16 mln osób i był to najwyższy wynik z wszystkich kwartałów 2011 roku.
15.12.11, 21:34
| radio |
Bielskie: Radio Zet spycha RMF FM na drugie miejsce, awans Radia Bielsko
Radio Zet umocniło pozycję lidera w regionie bielskim - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (teren dawnego województwa bielskiego).
08.12.11, 19:26
| radio » badania rynku
RMF znów rośnie. Trójka w górę
Radio RMF FM zahamowało tendencję spadkową. Stacja z Kopca Kościuszki wciąż utrzymuje gigantyczną przewagę nad kolejną stacja w rankingu - wynika z najnowszego badania Radio Track.
09.08.11, 19:07
| radio » badania rynku
Kraków: Duży spadek popularności Radia PLUS Kraków
Krakowskim liderem pozostaje wciąż RMF FM, któe w tym mieście jest wyjątkowo silne - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Krakowa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.
16.05.11, 18:58
| radio » informacje
Grupa RMF obniża ceny reklam na wakacje
Zgodnie z przyjętymi zasadami sprzedaży, na sześć tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 27 czerwca 2011 r. do 28 sierpnia 2011 r.
10.05.11, 21:09
| radio » badania rynku
Eska z największym wzrostem wśród sieci radiowych
Największy wzrost wśród sieci odnotowała Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od lutego do kwietnia 2011 r. (sieci radiowe).
14.04.11, 21:15
| radio » informacje
Rada Nadzorcza Polskiego Radia wnioskuje o absolutorium dla Zarządu
Rada Nadzorcza Polskiego Radia S.A. przyjęła sprawozdanie z działalności Zarządu V Kadencji w 2010 roku, pozytywnie oceniając jego dokonania w tym czasie.  Jednocześnie zarekomendowała Ministerstwu Skarbu Państwa udzielenie absolutorium pełnemu składowi Zarządu Spółki.
12.04.11, 20:33
| internet |
MRM analizuje polskie top marki na Facebook’u
Czy łatwo jest wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide zanalizowali listę polskich top brands na Facebook’u.
14.02.11, 20:11
| radio » badania rynku
Kraków: Trójka na drugim, Jedynka na trzecim
W Krakowie liderem pozostaje RMF FM. Jednak udział stacji topnieje.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.