| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: naziemni myślą o płaceniu
Aż 20 proc. w grupie widzów naziemnej telewizji cyfrowej rozważało możliwość płacenia za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
16.01.23, 09:35
| telewizja / VOD » informacje
NEXERA kupiła infrastrukturę światłowodową od Citynetu
Nexera rozszerza zasięg swojej sieci szerokopasmowej. Operator zakupił infrastrukturę światłowodową od firmy Citynet, działającej w województwie łódzkim. Sieć obejmuje 20 tys. gospodarstw domowych w powiatach brzezińskim i łódzkim. To dotychczas największa transakcja zawarta przez hurtowego operatora światłowodu.
23.09.21, 13:40
Operatorzy i media – usługi telewizyjne w Internecie, must carry, RPD
Artykuł ekspercki Wojciecha Szymczaka, radcy prawnego z Kancelarii Prawnej Media.
24.09.20, 08:00
| telewizja / VOD » wywiady
Jerzy Straszewski: Bez naszych sieci nie byłaby możliwa zdalna nauka czy szybkie przekazywanie komunikatów władz
Rozmowa z Jerzym Straszewskim, Prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE), m.in. o nowej formule Konferencji PIKE, wyzwaniach dla kablooperatorów podczas pandemii, planowanych regulacjach rynku mediów, a także mediach lokalnych, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej.
24.05.17, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: operatorzy komórkowi i telewizji kablowych preferują nowych klientów
Klienci sieci komórkowych oraz telewizji kablowych są zgodni – firmy te dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
10.11.16, 15:25
JAMBOX ma już 35 tys. abonentów
Na początku listopada br. liczba abonentów telewizji JAMBOX przekroczyła 35 tysięcy. To niemal dwukrotnie większy przyrost w stosunku do poprzedniego dwunastomiesięcznego okresu.
25.01.16, 17:00
| telewizja / VOD » informacje
SGT S.A. ze statuetką Kreatora Biznesu 2015
Jako najbardziej wizjonerska, proponująca rynkowi unikalne rozwiązania, firma SGT S.A. została uhonorowana wyróżnieniem „Kreator Biznesu 2015” w kategorii IT i Telekomunikacja. 
25.01.16, 11:00
| telewizja / VOD » wywiady
Bartłomiej Czardybon: Telewizory nie znikną z naszych domów
Jaki jest model działania telewizji Jambox? Czym się charakteryzuje telewizja interaktywna? Rozmowa z Bartłomiejem Czardybonem, Prezesem SGT, operatorem telewizji cyfrowej JAMBOX.
02.09.15, 01:36
| internet » informacje
Najlepszy internet w Poznaniu
Poznań oferuje spory wybór dostawców internetu i telewizji. Trudno się zdecydować, z którego skorzystać, więc warto wiedzieć, na co powinno zwracać się uwagę przy wyborze oferty dla siebie.
24.07.14, 10:03
| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: dobra cena i Internet w pakiecie siłą dotychczasowych ofert
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
24.07.14, 08:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: klienci zmieniają oferty najczęściej z powodu ceny
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 09:13
| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: jakie stacje widzowie uważają za warte pieniędzy na płatną TV?
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:28
| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: zadowoleni satelitarni – pozorny paradoks
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
23.07.14, 08:09
| telewizja / VOD » badania rynku
Projekt Cyfrowizja: co trzeci abonent płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
02.05.12, 09:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowe funkcjonalności Telewizji 3G TOYA
Na Odbiornikach 3G HD i 3G HD PVR pojawiły się serwisy nowych partnerów: iplex, tvn player, MOOD oraz biblioteka płatnych pozycji VOD.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.