Aż 20 proc. w grupie widzów naziemnej telewizji cyfrowej rozważało możliwość płacenia za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Skokowy wzrost inflacji dotknął cały sektor telekomunikacyjny i spowodował bezprecedensowy w ostatnich dwóch dekadach wzrost kosztów - wynika z raportu „Wpływ sytuacji makroekonomicznej na funkcjonowanie operatorów telekomunikacyjnych w Polsce”, opracowanego przez Arthur D. Little na zlecenie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
Nexera rozszerza zasięg swojej sieci szerokopasmowej. Operator zakupił infrastrukturę światłowodową od firmy Citynet, działającej w województwie łódzkim. Sieć obejmuje 20 tys. gospodarstw domowych w powiatach brzezińskim i łódzkim. To dotychczas największa transakcja zawarta przez hurtowego operatora światłowodu.
Rozmowa z Jerzym Straszewskim, Prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE), m.in. o nowej formule Konferencji PIKE, wyzwaniach dla kablooperatorów podczas pandemii, planowanych regulacjach rynku mediów, a także mediach lokalnych, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej.
Klienci sieci komórkowych oraz telewizji kablowych są zgodni – firmy te dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
Na początku listopada br. liczba abonentów telewizji JAMBOX przekroczyła 35 tysięcy. To niemal dwukrotnie większy przyrost w stosunku do poprzedniego dwunastomiesięcznego okresu.
Jako najbardziej wizjonerska, proponująca rynkowi unikalne rozwiązania, firma SGT S.A. została uhonorowana wyróżnieniem „Kreator Biznesu 2015” w kategorii IT i Telekomunikacja.
Jaki jest model działania telewizji Jambox? Czym się charakteryzuje telewizja interaktywna? Rozmowa z Bartłomiejem Czardybonem, Prezesem SGT, operatorem telewizji cyfrowej JAMBOX.
Poznań oferuje spory wybór dostawców internetu i telewizji. Trudno się zdecydować, z którego skorzystać, więc warto wiedzieć, na co powinno zwracać się uwagę przy wyborze oferty dla siebie.
Internet w pakiecie w telewizji kablowej i dobra cena u operatora satelitarnego – to powody, które trzymają widzów przy aktualnej ofercie klientów płatnej telewizji – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Klienci, którzy przeszli do innych operatorów płatnej telewizji, wskazywali na pojawienie się tańszej oferty, ciekawe kanały u nowego dostawcy, czy pakiety internetu (ważne przede wszystkim dla widzów kablówek) – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Discovery Channel to najczęściej wskazywany kanał wśród klientów płatnej TV, którzy są nadal gotowi płacić za telewizję – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Chociaż wyższy odsetek klientów platform twierdzi, że rozważa rezygnację (blisko 1/3 badanych), to jednocześnie właśnie klienci platform są najbardziej zadowoleni z oferty. Na pytanie czy ich telewizja jest lepsza niż kiedyś, twierdząco odpowiada 72 proc. klientów kablówek, a aż 85 proc. klientów platform – wynika z badania „Projekt Cyfrowizja” domu mediowego MEC.
Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.