Blisko 16,5 mln odsłon materiałów wideo wygenerował w czerwcu 2014 r. portal TVP.PL. Ponad 11,5 mln to treści sportowe ze specjalnego serwisu piłkarskich mistrzostw świata dostępnego na SPORT.TVP.PL. Dzięki mundialowi 2014 oglądalność on-line treści TVP była w minionym miesiącu rekordowa w historii.
W I kwartale 2012 r. w TVP1 wyemitowano 25 proc. pozycji programowych z udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnością sensoryczną. W TVP2 było to ponad 14 proc., w TVP Polonia – 11 proc., w TVP Kultura – 11 proc., w TVP Historia – ponad 17 proc., w TVP Seriale prawie 60 proc. oraz w TVP HD blisko 43 proc.
W poniedziałek na ekranach TVP1, TVP HD, w Internecie oraz na urządzeniach mobilnych Telewizja Polska zaprezentuje widzom – na żywo – „Szkołę żon” Moliera w reżyserii Jacquesa Lasalle’a.
TVP1 rozpoczyna nabór do koncertu SuperPremiery 2012 49. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Koncert odbędzie się podczas drugiego dnia Festiwalu, który w tym roku zaplanowany został od 1 do 2 czerwca.
W poniedziałek, 5 marca br. na stronie internetowej wiadomosci.tvp.pl będzie można oglądać pracę redakcji „Wiadomości” TVP1 od kulis. To wydarzenie pozostaje w ścisłym związku ze startem wiosennej ramówki Telewizji Polskiej.
Wertykalna sieć reklamy internetowej BizAd jest dedykowana rynkowi biznesowemu i ma specjalizować się w realizacji kampanii w serwisach ściśle związanych z szeroko pojętą tematyką biznesu, finansów i prawa.
Od stycznia br. IDMnet rozpoczął współpracę z serwisem internetowym Telewizji Polskiej. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.
Kanał tematyczny nadawcy publicznego TVP Sport obchodzi pięciolecie istnienia. W sobotę, 18 listopada 2006 r. o godz. 15.59 w na ekranie pojawiło się logo TVP SPORT, a chwilę później wystartował dwuminutowy serwis informacyjny „Sprint”.
W niedzielę 2 października na antenie TVP2 zaproszeni goście będą rozmawiać m.in. o tym jak będzie wyglądała polska kultura przez następne cztery lata.
MobileFormats Sp. z o.o. na zlecenie Telewizji Polskiej organizuje Megaloterię. Zabawa ruszyła 1. września i potrwa do końca roku. Łączna pula nagród w loterii to prawie 400 tysięcy złotych.
Reklama pre-roll w otoczeniu treści na wysokim poziomie merytorycznym to nowy produkt firmy V2Media. Pojawi się on na wybranych witrynach z portfolio Grupy ARBOinteractive.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.