16.05.23, 13:53
| reklama & PR » ludzie
Wygraj to, co ważne w kuchni. Loteria Serków Łaciatych
15 maja br. ruszyła Loteria Serków Łaciatych “Wygraj to, co ważne w kuchni”, a wraz z nią kampania telewizyjna opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie. Za działania odpowiadają spółki Group One - Change Serviceplan oraz Media Republic.
30.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Łaciaty i ja, i to co ważne. Mlekpolem czwarty rok współpracuje z Change Serviceplan i Media Republic
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
15.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wszyscy lubią masło Łaciate. Kampania marki łaciate
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol 14 listopada br. ruszyła z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Emisja spotów została zaplanowana w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV. 
29.08.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Graj w Łaciate. Loteria mleczek smakowych marki Łaciate
Rusza loteria „Graj w Łaciate” mleczek Łaciatych. Aktywacja zostanie uruchomiona 5 września i potrwa do 30 października br.
11.04.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Mlekpol promuje śmietany Łaciate
11 kwietnia br. wystartowała kampania Change Serviceplan i Media Republic opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol” w Grajewie, promująca śmietany Łaciate.
09.02.22, 20:08
| reklama & PR » informacje
ŁaciaTy i Ja. Rusza wielomiesięczna aktywacja konsumencka marki
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie trzeci raz powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic. W lutym br. rusza nowa aktywacja konsumencka marki.
15.09.21, 17:20
| reklama & PR » informacje
Dodaj do ulubionych. Śmietanka Łaciata z kolejną odsłoną kampanii
We wrześniu br. ruszyła jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”.
10.05.21, 12:01
| reklama & PR » informacje
Dodaj do ulubionych. Kampania Śmietanki Łaciate
W maju br. ruszyła kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali przepisów z Łaciatą w roli głównej.
23.10.20, 09:09
| reklama & PR » informacje
Śmietanki Łaciate w jesiennej kampanii reklamowej
W mediach ruszyła kampania reklamowa śmietanek Łaciatych 0,5 l o zawartości tłuszczu 12% i 18%. W jesiennej odsłonie aktywności marketingowych zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach TV. 
05.10.20, 16:30
| reklama & PR » informacje
Leć z Łaciatym po nagrody do domu. Loteria konsumencka mleka Łaciate
Marka Łaciate organizuje loterie konsumencką mleka pod hasłem „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”. Jej organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie. Loteria jest częścią kampanii świętującej 25-lecie marki. 
18.09.20, 10:00
| reklama & PR » wywiady
Dorota Grabowska: Marka Łaciate przełamała funkcjonujące stereotypy
Rozmowa z Dorota  Grabowską, Kierownikiem Działu Marketingu SM Mlekpol, m.in. o historii marki Łaciate i o wyzwaniach w historii ćwierćwiecza funkcjonowania marki na polskim rynku.
03.09.20, 15:03
| reklama & PR » informacje
Łaciate w przyjaznym środowisku opakowaniu
MLEKPOL wprowadza dla mleka Łaciate nowe opakowanie, które ma być bardziej przyjazne środowisku. Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania digital i OOH. Działania przygotowały agencje Leo Burnett Warszawa i Wavemaker. 
31.07.20, 10:16
| reklama & PR » informacje
Mlekpol promuje śmietanki Łaciate
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania śmietanek Łaciatych 12%, 18%, idealnych do zup, sosów, a nawet kawy czy deserów. W ramach działań zostały zaplanowane zarówno wielokanałowe akcje digitalowe, jak i spoty TV. 
07.07.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Śmietany Łaciate bohaterkami kampanii reklamowej
Rozpoczęła się letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22%. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno działania digitalowe, jak i spoty telewizyjne. 
29.06.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
#łaciaTY i JA. Serki śmietankowe Łaciate z nową komunikacją
Serki śmietankowe Łaciate rozpoczęły w czerwcu br. nową komunikację. W najbliższych miesiącach marka będzie aktywować i zachęcać swoich konsumentów do odkrywania ich różnorodności oraz możliwości zastosowań. Inspiracje znajdą się w serwisie najlepszewkuchni.pl.
18.05.20, 18:18
| reklama & PR » informacje
Mleczko prezentuje Łaciate
Ruszyła digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. Działania, w tym przygotowanie projektów kreatywnych i produkcję materiałów, zrealizowała agencja Leo Burnett. 
23.03.20, 12:03
| reklama & PR » informacje
Łaciate w jubileuszowej kampanii
Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 r., kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod tą właśnie nazwą. Łaciate startuje z urodzinową kampanią.
15.10.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Łaciate zawsze w domu. Leo Burnett zachęca po sięganie po mleko
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz nośnikach OOH. 
07.05.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Góra siana do wygrani. Loteria śmietanki łaciata
Marka Łaciate (Mlekpol) uruchamia loterię Góra siana do wygrania śmietanki Łaciatej. Łącznie do wylosowania jest 1111 nagród o wartości 200 tys. zł. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.