Ruszyła letnia kampania Jush. Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
W Bukareszcie powstało pięć placówek pod szyldem Froo. To nowa marka w ramach ekosystemu Grupy Żabka na rynku europejskim. Grupa w lutym br. połączyła siły z DRIM Daniel Distributie, przejmując większościowe udziały czołowej firmy z zakresu dystrybucji FMCG w Rumunii.
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
Agencja Publicis Worldwide zrealizowała nową kampanię odświeżonej platformy Żabka Jush. Obejmuje ona OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe. Kampania wystartowała na początku maja br. i potrwa do końca czerwca.
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 sklepów sezonowych, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich zostały otwarte przed majówką.
Żabka Nano ruszyła z kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”. Do grona osób, które dbają o swój rozwój i chcą z innymi dzielić się wiedzą, jak prowadzić własny biznes, powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Część z ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar.
Żabka wprowadza do sprzedaży linię trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowaną we współpracy z artystką. Działania wpisują się W ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”.
W październiku br. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji firma przygotowała kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pod hasłem „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.
Galeria Plakatu AMS ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st Warszawa.
Istnieje wiele powodów, dla których jednym z najkorzystniejszych układów dla początkujących biznesmenów jest franczyza. W małym mieście wydaje się to szczególnie dogodnym rozwiązaniem. Dowiedz się, dlaczego tak jest już teraz!
Jaki biznes warto otworzyć w małym mieście? Ważny jest nie tylko asortyment dostępnych w nich towarów. Dobre sklepy franczyzy w małym mieście powinny bowiem także oferować usługi gastronomiczne. Pozwalają one na przyciągnięcie szerszej grupy klientów. TEKST SPONSOROWANY
Od 26 stycznia br. w ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Opakowania można zwracać bezpośrednio u sprzedawców lub w EKOmatach.
Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach autonomicznych Żabka Nano. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka.
12 października br. Żabka ruszyła z nową kampanię w której pokazuje swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas.
Karta podarunkowa Google Play to sposób na doładowanie konta i dokonywanie bezpiecznych zakupów. Jest to również świetny pomysł na prezent. Dowiedz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o tej formie płatności.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.