Kampania “Brita. Lubię ją” zostanie wyemitowana na trzech rynkach europejskich: w Niemczech, Francji i we Włoszech. Autorem platformy komunikacyjnej jest agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Z początkiem 2008 roku trzech długoletnich pracowników domu mediowego Mediaedge:cia obejmie nowe wyższe stanowiska. Marta Pawłowska będzie nowym Group Account Directorem, a nowymi Account Directorami - Agata Flis i Robert Zalewski.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.