23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
07.06.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Praca z korzyścią dla wszystkich. Kampania reklamowa OLX
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
06.05.24, 18:26
| reklama & PR » informacje
Łap chwile. Nowy etap kampanii marki Lech
Rozpoczął się kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego emisja ruszyła 6 maja br.
06.04.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Łap chwile. Lech z odświeżonym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Marka Lech zyskała odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną. Jednocześnie marka namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.
22.03.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Samsung rozszerza współpracę z VML
Marka Samsung poszerzyła zakres umowy z VML o kompleksową obsługę kreatywnej dywizji Mobile.
02.03.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Szczepaniak został jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media.
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
17.01.24, 12:45
| reklama & PR » informacje
Twój rytuał przyjemności. Kampania marki Fantasia
Rozpoczęła się kampania marki Fantasia z portfolio Danone. Za strategię komunikacji oraz wszystkie materiały kreatywne odpowiada agencja VML.
14.09.23, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Damian Kitowski awansuje w VMLY&R Poland
Damian Kitowski awansował na stanowisko Regional Creative Director w VMLY&R Poland.
22.05.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nieskończona doskonałość. Kampania poświęcona telewizorom Neo QLED
Ruszyła kampania marki Samsung poświęcona wprowadzonej w tym roku rodzinie telewizorów Neo QLED.
30.01.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Natalia Borawska jurorką Gerety Awards 2021
Natalia Borawska, associate creative director w VMLY&R Poland, znalazła się w gronie jurorek tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards.
07.07.20, 09:13
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Rusnak awansuje w VMLY&R Poland
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
29.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Specjal zachęca do odwiedzania Północy Polski
Specjal w nowej kampanii „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ” zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR. Realizowana jest przez agencje: VMLY&R, Roots i Starcom.
29.04.20, 22:21
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
Ostatni Twój Weekend ponownie nagrodzony
Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland otrzymał Grand Prix oraz cztery złote nagrody w międzynarodowym konkursie ANDY Awards 2020, wyróżniającym najlepsze projekty w branży kreatywnej. To kolejne wyróżnienia dla tego projektu, po m.in. Cannes Lions 2019 czy Golden Drum 2019.
29.03.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
VMLY&R Poland obsłuży markę Ballantine's
Agencja VMLY&R Poland od początku marca br. odpowiada za obsługę kolejnej marki należącej do koncernu Pernod Ricard - szkockiej whisky Ballantine's.
18.01.20, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji od VMLY&R Poland
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
12.11.19, 15:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
Ostatni Twój Weekend doceniony na D&AD Impact
Wielokrotnie już nagradzany projekt „Ostatni Twój Weekend”, realizowany przez VMLY&R Poland we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie.
22.10.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowe smaki kaszek BoboVita w kampanii NUTRICIA
21 października br. wystartuje kolejna odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw.
22.10.19, 10:23
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
Ostatni Twój Weekend zdobywcą kolejnych nagród. Tym razem na Golden Drum 2019
Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został po raz kolejny nagrodzony, tym razem w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.