74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
STS podpisał kontrakt sponsorski z Podbeskidziem Bielsko-Biała. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Bielska-Białej.
Polski bukmacher STS nawiązał współpracę z GKS-em Katowice. Jako pierwszy bukmacher w kraju podpisał umowę wielosekcyjną z klubem sportowym. Współpracę zawarto na rok z możliwością przedłużenia.
STS podpisał kontrakt sponsorski z Koroną Kielce. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2023/2024 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem kieleckiego klubu.
STS – firma działająca na rynku bukmacherskim – nawiązał współpracę z Rakowem Częstochowa. W ramach umowy STS został oficjalnym sponsorem klubu Mistrzów Polski. Umowę zawarto na rok z możliwością przedłużenia.
STS i Fortuna w ramach najnowszej akcji zrealizują w dniach 12 - 15 maja br. wspólne działania online i offline na czele ze zmianą brandingu na meczach w polskich ligach (Ekstraklasa, 1. liga, Polska Liga Siatkówki). W miejscach ich logo pojawiło się hasło „Graj Legalnie”.
STS, największa firma bukmacherska w Polsce, przedłużył o kolejne lata umowę z PZPN i pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 r. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 r.
Poznańskie CukierAsy ponownie zagoszczą na froncie koszulek Lecha Poznań podczas meczu w europejskich pucharach. Tym razem będzie to czwartkowe spotkanie z FK Bodo Glimt.
STS, polski bukmacher i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, ruszył pod hasłem „#12 Zawodnik” z drugą częścią kampanii na Mistrzostwa Świata. Potrwa ona do końca mundialu w Katarze.
Pod hasłem “#12 Zawodnik” ruszyła pierwsza część mundialowej kampanii bukmachera STS, sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej i największego polskiego. Potrwa ona do końca września br.
Bukmacher STS podpisał kontrakt sponsorski z Lechią Gdańsk, czwartą drużyną poprzedniego sezonu piłkarskiej Ekstraklasy. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2022/2023. Na jej mocy STS został Oficjalnym Sponsorem gdańskiego klubu.
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
12 lipca br. piłkarze Lecha Poznań powalczą o awans do kolejnej rundy eliminacji Ligi Mistrzów. Kolejorz zmierzy się na wyjeździe z azerskim Karabachem. STS – bukmacher i sponsor strategiczny Lecha – w porozumieniu z klubem ponownie udostępnił miejsce na froncie koszulek fundacji STS.
Firma bukmacherska STS nawiązała współpracę z Widzewem Łódź. W ramach umowy STS został oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym bukmacherem łódzkiego klubu, który od nowego sezonu będzie występował w Ekstraklasie.
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
Bukmacher STS podpisał kontrakt sponsorski z Górnikiem Łęczna. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/2022 z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
Bukmacher STS przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok. Nowy kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne cztery sezony, czyli do czerwca 2025 r. W pierwszym roku jego trwania STS pozostanie sponsorem głównym “Jagi”, z którą jest związany od 2017 r.
Firma bukmacherska STS rozpoczęła kampanię reklamową „Jesteś gotowy. Wygraj Euro” z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Nagroda w głównej akcji promocyjnej objętej kampanią wyniesie 1,5 mln zł. Ambasadorami akcji są Peter Schmeichel, Cezary Pazura oraz Piotr „Izak” Skowyrski.
Firma bukmacherska STS ruszyła z kampanią marketingową „Twój świat. Twoja wygrana”. Jest ona efektem wprowadzenia nowego pozycjonowania marki w komunikacji esportowej.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.