OMD Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań online dla Pracuj.pl dla Firm, części biznesu Grupy Pracuj S.A. kierującego ofertę do segmentu MŚP.
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
Zespół Pracuj.pl przygotowuje specjalny sezon podcastu „Dobra robota”. Najnowsza seria związana jest z kampanią zatytułowaną „Wszystko, co chcieliście wiedzieć o zarobkach, ale baliście się zapytać”.
Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 r. Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków, przejmując dodatkowo zarządzanie zespołem content marketingu.
Grupa Pracuj przejmuje 100 proc. udziałów w firmie softgarden, która jest jednym z liderów rynku systemów wspierających procesy rekrutacji w Niemczech. To największa od lat akwizycja zagraniczna zrealizowana przez polską firmę technologiczną w Niemczech i regionie DACH. Wartość transakcji to blisko 118 mln EUR.
Ruszyły jesienne rozgrywki Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) w ramach Polskiej Ligi Esportowej. Partnerem zawodów jest Pracuj.pl, który przygotował nespodziankę dla gamerów. Co czwartek po godz. 20.00 podczas zawodów wyświetlane będą na żywo oferty pracy w IT dostępne na Pracuj.pl.
Pracuj.pl rusza z kolejną serią podcastu „Dobra Robota”. Gospodarzem pięciu nowych odcinków będzie Bartek Czarkowski, dziennikarz radiowy i dyrektor programowy newonce.radio. II sezon został uruchomiony 15 lipca br. Audycje będą publikowane co czwartek, m.in. na serwisach YouTube, Spotify, Apple Podcasts.
Agencja marketingu zintegrowanego Open Gate w drodze przetargu rozpoczęła współpracę z serwisem Dryg.pl działającym w strukturze Grupy Pracuj – platformą rekrutacyjną pracy fachowej i fizycznej, przeznaczona dla kandydatów i pracodawców.
Grupa Pracuj podpisała umowę inwestycyjną z platformą Worksmile – narzędziem do budowania kultury organizacyjnej opartej na komunikacji wewnętrznej, benefitach i wellbeingu.
Platforma Pracuj.pl uruchomiła podcast „Dobra robota”. Seria internetowych spotkań z ekspertkami i praktykami HR ma opowiadać o mądrym podejściu do kariery, a także jej roli w życiu. Prowadzącą „Dobrej roboty” jest Justyna Mazur.
18 stycznia br., rozpoczęła się pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl. Projekt „W środowisku Pracuj.pl” zaprasza na zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, które mają symbolizować różne charaktery i doświadczenia pracowników.
Kolejny rok z rzędu More Bananas wspiera markę Pracuj.pl marketingowo. Agencja jest odpowiedzialna za kreacje na Facebooku i Instagramie, kampanie z influencerami oraz produkcje audio i wideo.
Pracuj.pl rozpoczyna kolejne działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania rozpoczęła się na początku października br.
Agencja 10 Team zorganizowała eventową kampanię promocyjną Festiwalu Pracy JOBICON 2019 dla Pracuj.pl. Road show odbył się łącznie w dziewięcu różnych lokalizacjach – na uczelniach wyższych w trzech miastach w Polsce – Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl w nietypowych okolicznościach spotykają się z użytkownikami serwisu. Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.