21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
06.06.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Ozga awansowała w agencji Social Lama
Na początku czerwca br. w strukturach agencji Social Lama, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, na stanowisko Senior Social Media Manager awansowała Anna Ozga.
15.11.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
POLOmarket ponownie sponsorem tytularnym Medyka Konin
Sieć supermarketów POLOmarket po raz kolejny została sponsorem tytularnym wielokrotnych mistrzyń kobiecej piłki nożnej - Medyka Konin.
12.03.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
POLOmarket partnerem programu Nasz nowy dom
POLOmarket, polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji swojej marki i produktów. Tym razem produkty POLOmarket pojawią się w nowym sezonie reality-show POLSAT-u „Nasz nowy dom”.
02.03.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Piotr Sierpiński oraz Centrum Medyczne CMP klientami Good One PR
Do grona nowych klientów agencji Good One PR dołączyli Piotr Sierpiński oraz Centrum Medyczne CMP. Na przełomie roku agencja przedłużyła również współpracę z siecią POLOmarket oraz firmą Würth Polska.
23.09.19, 20:00
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
POLOmarket sponsorem formatu Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?
Grupa POLOmarket kolejny raz sięga po product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP2 „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera miała miejsce 9 września br. 
04.04.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
Good One PR obsłuży sieć supermarketów POLOmarket
W grudniu 2018 r., do grona klientów agencji Good One PR dołączyła polska sieć supermarketów POLOmarket. 
08.02.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
POLOmarket rozdaje pluszowe Angry Birds
W sieci sklepów POLOmarket w całej Polsce ruszyła kampania lojalnościowa, opracowana przez TCC Retail Marketing. Za zrobione zakupy, do klientów sklepu trafią pluszaki przedstawiające postacie Angry Birds. 
02.10.14, 10:04
| reklama & PR » informacje
Największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa
"Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej" - pod takim hasłem 1 października br. rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.