Platige Image otwiera Platige Service Hub, studio serwisowe zlokalizowane w Forcie Mokotów w Warszawie. Po kilku latach działalności w budynku Dantex na Mokotowie, firma wraca do własnych pomieszczeń.
Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
Platige Image buduje zespół w Montrealu, a szefem studia produkcji i postprodukcji został Bartek Kujbida, który będzie odpowiedzialny za ekspansję firmy na rynku kanadyjskim oraz rozbudowę zespołu animacji.
5 lutego br. ruszyła szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. W puli nagród jest 8 mln piw.
Żubr Kompanii Piwowarskiej w kampanii otwierającej piwny sezon, podkreśla jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.
Pepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, mają sprawiać wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
Polski fintech, XTB, w styczniu br. rozpoczął kampanię promocyjną, w której wykorzystał światowe gwiazdy sportu. Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowano się na ogólnopolską kampanię radiową.
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
Ruszyły pracę nad ekranizacją powieści społeczno-obyczajowej autorstwa Zygmunta Miłoszewskiego „Jak zawsze”. Za ekranizację filmową powieści będzie odpowiadał reżyser Sebastian Pańczyk i dom produkcyjny DOBRO (Grupa Platige Image), autorem scenariusza jest Bartosz Blaschke.
Marka Książęce poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. Nowe produkty wspierane są kampanią reklamową.
Studio Platige Image poszerza swoją działalność w zakresie developmentu i produkcji filmowej oraz TV. Za rozwój inicjatywy odpowiadać będzie Julia Gniadecka, która awansowała na stanowisko Head of Film&TV.
W ramach kampanii promującej najnowszą serię flagowych smartfonów Galaxy S22, Samsung prezentuje pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D Digital Out of Home, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem – Żabsonem.
W przedstawionym sprawozdaniu finansowym za 2021 rok Grupa Kapitałowa Platige Image poinformowała, że zrealizowała łączne przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 106 mln 455 tys zł. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego przychody te wzrosły o 15,3 mln zł, tj. o 17 proc.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.