| reklama & PR » informacje
Kampania nowych lodów Slick firmy Koral
Kampania nowej serii lodów Slick marki Koral, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs. 
04.04.24, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Ewa Sulewska przechodzi z Dziadka do Orzechów do Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Ewa Sulewska, która objeła stanowisko Social Media Team Leader. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu i projektów social mediowych agencji.
07.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Roksana Kamińska dołącza do agencji Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Roksana Kamińska, która objęła stanowisko Head of Business Performance Development.
15.05.23, 10:46
| reklama & PR » ludzie
Michał Malko Dyrektorem ds. Rozwoju w Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Michał Malko, który objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju. Malko przez ostatnie 10 lat zarządzał sprzedażą i koordynował projekty marketingowe, m. in. w PA Digital czy PromoHolding.
03.01.23, 11:29
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Kłusek w zespole Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek i objął stanowisko Business Development Manager.
05.08.22, 18:40
| reklama & PR » informacje
Akcja marki Kora. Młodzi konsumenci lodów Slick na ekranach reklamowych
Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach, m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.
20.07.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
QuickSlick i fejm masz w mig. Multimedialna kampania marki Lody Koral i Bracia Koral
Ruszyła kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. Obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki.
02.05.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Lody Slick. Wystartowała kampania marki Koral
Ruszyła kampania nowej serii lodów Slick firmy Koral, która jest skierowana głównie do dzieci i młodzieży. Przewidziany jest także konkurs z nagrodami oraz współpraca z influencerami.
03.04.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Koral inauguruje sezon premierowym spotem
Koral, polski producent lodów, tradycyjnie w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.
13.08.20, 11:49
| reklama & PR » ludzie
Kamil Stochel dyrektorem Veneo Performance
Kamil Stochel został nowym dyrektorem Veneo Performance - dywizji performance agencji digitalowej Veneo. Wcześniej Stochel kilka lat związany był z Semahead.
08.08.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Koral Dance Show rusza z tanecznym konkursem
Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!”, ruszył taneczny konkurs, który poprowadzą gwiazdy tańca i choreografowie, m.in. Agnieszka Kaczorowska-Pela czy Majkel Kalcowski.
23.07.20, 13:49
| reklama & PR » informacje
Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz
Czterokrotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski, został ambasadorem marki Doppelherz. Agencja digitalowa Veneo, która od stycznia br. obsługuje marketingowo w modelu DMF należącą do Queisser Pharma markę Doppelherz, podpisała z nim roczny kontrakt na współpracę w ramach kampanii „Siła Ruchu”.
26.06.20, 11:08
| reklama & PR » informacje
Veneo wprowadzi nową strategiąę MPM w social mediach
W ramach obsługi marki MPM w internecie, agencja Veneo poprowadzi komunikację MPM na Facebooku i Instagramie, zgodnie z nowym hasłem przewodnim „Mój przyjaciel domu”.
14.05.20, 14:41
| reklama & PR » informacje
Siła Relacji. Kampania Digital Doppelherz
Rozpoczęła się storytellingowa kampania digitalowa „Siła Relacji”, promująca produkt Doppelherz Vital Tonik, organizowana przez agencję digitalową Veneo i Veneo Performance.
03.01.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Veneo obsłuży marki Doppelherz i Protefix
Agencja Veneo wygrała konkurs na internetową obsługę marek Doppelherz i Protefix w 2020 r., należących do Queisser Pharma. 
27.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Veneo przeprowadza launch marki Suavinex na polskim rynku
Firma Suavinex z akcesoriami premium dla dzieci i niemowląt, zadebiutowała na polskim rynku. Za obsługę marketingową marki odpowiada całościowo agencja Veneo.
04.12.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Adam Baron klientem Veneo
Agencja Veneo objęła kompleksową opiekę marketingową nad producentem luksusowych toreb skórzanych, firmą ADAM BARON. 
24.09.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Veneo zorganizuje kampanię mlek smakowych dla Piątnicy
Agencja Veneo wygrała przetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego egzekucji.
24.05.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
MPM agd stawia na nową markę Sam Cook
Firma MPM agd S.A rozpoczyna główną fazę kampanii marki Sam Cook, która będzie realizowana przez cały 2018 r. Głównym kanałem komunikacji będzie internet i social media, wsparte działaniami public relations i akcjami promocyjnymi w sklepach.
04.04.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Grand Błogie chwile. Koral z kampanią lodów i konkursem
Rozpoczęła się kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.