Agencja Valkea odpowiada za realizację najnowszej kampanii z influencerami marki obuwniczej ECCO pod nazwą „Moves like You”. Ambasadorką akcji została influencerka i blogerka modowa – Jestem Kasia. Kampania rozpoczęła się w połowie września i potrwa do końca listopada br.
Inspiracje modowe, praktyczne porady dotyczące zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe znalazły się w stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego przez Valkea dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka.
Artur Roguski, nowy Head of Social Media będzie zarządzać działem, nadzorować wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.
Agencja marketingowa Valkea odpowiada za kampanię towarzyszącą modernizacji Manufaktury, która realizowana jest pod hasłem „To przechodzi wszelkie przeobrażenie”.
Valkea Media wydała pierwszy numer magazynu kulinarnego dla sieci sklepów Delikatesy Centrum. Tematem przewodnim premierowego, świątecznego wydania jest podróż po kulinarnych regionach Polski.
Michał Leszczyński wzmocnił Dział Strategii Valkea na stanowisku Strategy & Business Development Director. Przez ostatnie lata Michał pracował w agencjach MSLGroup oraz San Markos.
Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego, zaprezentowała swój nowatorski projekt z obszaru family marketingu, pod nazwą „Valkea for Kids”. Zapoczątkowała tym samym trend na etyczny marketing skierowany do dzieci i ich rodziców.
Agencja Valkea Media rozpoczęła współpracę z firmą z sektora kosmetycznego - Oceanic SA. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.
Karolina Marciniak przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do działu social media grupy Valkea Media. Na stanowisku Content Designera będzie odpowiedzialna za tworzenie treści dla wybranych klientów firmy.
Na rynku pojawiło się nowe wydanie anglojęzycznego rocznika „Made in Poland”, którego celem jest prezentacja potencjału polskiej gospodarki i budowa pozycji polskich marek za granicą.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.