08.11.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Marka Cleanic wybiera OX Media
OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami.
26.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol
Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które we wrześniu 2020 r. odbędą się w Krakowie.
09.09.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
OX Media współpracuje z marką Obsessive
Obsessive - marka produkującą bieliznę oraz OX Media rozpoczynają współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera.
05.05.19, 20:00
| internet » informacje
OX Media współpracuje przy tworzeniu nowego serwisu Wonga
Agencja marketingowa i software house - OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu Wonga.
04.04.19, 08:15
| internet » artykuły
Asystent Google rewolucjonizuje wyszukiwanie - co musisz zmienić w swoim SEO?
Czy wiesz, że możesz pozyskiwać klientów i użytkowników, nawet gdy leżą w wannie albo spacerują? Asystent Google staje się towarzyszem życia, zwłaszcza dla młodszej generacji. Artykuł ekspercki Dariusza Szpaka, Co-owner/Creative Director, OX Media.
28.02.19, 11:59
| reklama & PR » informacje
OX Media dla Velvet Baby
Agencja OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby. Założenia współpracy oparte są o analizę mam w sieci i szereg insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami. 
21.01.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2018 r. i prognoza na 2019 r. według Dariusza Szpaka (Agencja OX Media)
Wydarzenia na rynku reklamowym i medialnym w 2018 r. podsumowuje dla portalmedialny.pl  Dariusz Szpak (Agencja OX Media).
29.10.14, 14:09
| reklama & PR » informacje
Agencja OX Media dla SMS Audio
Agencja social media&interactive OX Media wygrała przetarg na obsługę działań społecznościowych SMS Audio, marki studyjnej jakości słuchawek, której właścicielem jest Curtis „50 Cent” Jackson.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.