CNN prowadzi wśród międzynarodowych kanałów informacyjnych i mediów biznesowych. Jest numerem jeden w cross-platformowym zasięgu miesięcznym. Najwyższa kadra zarządzająca wybiera w pierwszej kolejności CNN.
W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium jest też radio RMF FM - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do "Rzeczpospolitej". Drugą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza". Na podium jest też "Dziennik Gazeta Prawna", a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
6 lutego br. wystartował nowy program w TVN CNBC - „Progr@m” . Co tydzień widzowie będą mogli podpatrywać pomysły gości „Progr@mu”, czyli największych graczy internetowego biznesu
W ramówce kanału biznesowego TVN CNBC pojawiły się dwa nowe programy. Oprócz zmian w ramówce stacja przebudowała część swojego studia znajdującego się w budynku ITI przy ulicy Wiertniczej w Warszawie.
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
Liderem kanałów informacyjnych w grudniu 2011 r. był niezmiennie TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Instytut Monitorowania Mediów: W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło "Rzeczpospolitej". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium znalazło się też radio RMF FM, a tuż za nim: "Dziennik Gazeta Prawna" i telewizja TVN24
Na początku stycznia 2012 r. została podpisana umowa pomiędzy ECTV NETWORK i firmą Program Sp. z o.o. (spółka należąca do Grupy Kapitałowej 4fun Media SA) na dystrybucję kanału edukacyjnego English Club TV w sieciach kablowych, IPTV oraz na platformach cyfrowych.
Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
Liderem stacji informacyjnych w grupie 4+ była stacja TVN24 - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 listopada 2011 r.
Reklama przedstawiająca 17 znaczących transakcji bankowości korporacyjnej, ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce oraz w stacji TVN CNBC Biznes.
Od 28 listopada do 28 grudnia br. wszyscy abonenci CYFRY+ będą mogli oglądać bez dodatkowych opłat kanały TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, TVN CNBC i TVN Meteo.
TVN 24 jest bezapelacyjnym liderem w segmencie kanałów informacyjnych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.
TVN24 umocnił pozycję lidera wśród stacji informacyjnych - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla portalu medialnego mediafm.net (badany okres od 1 do 30 wrzesnia br.).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.