| reklama & PR » informacje
Power is Back! FoodCare pozywa spółkę z grupy Maspex Wadowice
FoodCare sp. z o.o. złożył pozew przeciw MWS sp. z o.o. sp. kom. ‒ firmie z grupy Maspex Wadowice. FoodCare zarzuca MWS naruszenie majątkowych praw autorskich oraz popełnianie czynów nieuczciwej konkurencji.
23.07.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
FoodCare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga
FoodCare i Betclic 1 Liga przedłużają partnerstwo. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek. 
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
14.05.24, 23:25
| reklama & PR » informacje
Now it's your move to write your own story. Jeremy Sochan w kampanii. Rusza loteria marki
Marka 4MOVE „Now it's your move” startuje z wielką loterią z nagrodami. Do wygrania jest sportowy samochód BMW serii 2 Gran Coupe, smartwatche Garmin, a także 100 zł w gotówce każdego dnia.
11.05.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Samochód BMW X1 główną nagrodą loterii BLACK Energy
Marka BLACK Energy, rozpoczyna loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest samochód BMW X1. 
09.05.24, 19:06
| reklama & PR » informacje
Be Frr…with No ID! Kampania marki Frugo Energy
Marka FRUGO Energy poszerza portfolio energetyków o nowe produkty z linii „Be Frr…with No ID!”, które zapewniają dawkę naturalnej energii dzięki składnikom z yerba mate. 
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
31.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Black promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
Marka napojów energetycznych Black (FoodCare) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.
15.03.23, 15:01
| reklama & PR » informacje
Pierwsza kampania reklamowa marki Gellwe w 2023 roku
Należąca do FoodCare marka Gellwe wystartowała z nową kampanią reklamową, która promuje wybrane produkty.
03.06.22, 13:18
| reklama & PR » informacje
Every Friday is Black Friday. Loteria marki Black
Marka Black znajdująca się w portfolio FoodCare, powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu.
27.06.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub kolejny raz dla FoodCare
MullenLowe MediaHub po raz kolejny realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 r. MediaHub jest partnerem FoodCare w zakresie działań mediowych online.
12.01.21, 11:09
| reklama & PR » informacje
FoodCare ma zakaz wytwarzania napojów NGINE upodobnionych do napojów TIGER
Firma FoodCare otrzymała zakaz wytwarzania, wprowadzania do obrotu i reklamy napojów NGINE, w opakowaniach które upodobniła do opakowań napojów TIGER. 
07.12.20, 11:14
| reklama & PR » informacje
Sigma Bis pozyskała FoodCare
Do grona klientów agencji Sigma Bis dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią.
18.03.18, 12:00
Nicki Pedersen ambasadorem marki N’Gine
W sezonie żużlowym 2018, nowy ambasador marki N’Gine, Nicki Pedersen wystartuje w polskiej Ekstralidze w drużynie Grupy Azoty Unii Tarnów. Do sprzedaży trafi nowa puszka z wizerunkiem sportowca.
09.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Win the Game. Kampania reklamowa Black Energy Drink
W nowej kampanii marki Black Energy Drink (FoodCare Group), wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia 2017 r. i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.
29.11.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zawodniczki Legends Football League w kampanii marki Energy Drink
Zawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii reklamowej marki Black Energy Drink należącej do Food Care Group. Akcje marketingowe potrwają od drugiej połowy grudnia br. do końca lutego 2018 r. 
28.11.17, 14:41
| reklama & PR » informacje
FoodCare wygrywa w Sądzie Apelacyjnym. Firma nie musi płacić odszkodowania Dariuszowi Michalczewskiemu
Firma FoodCare prawocnie wygrała w sprawie z powództwa Dariusza Michalczewskiego o odszkodowanie za wykorzystanie słowa „Tiger” w nazwie produktu „Tiger Energy Drink” po rozwiązaniu umowy promocyjnej. 
20.10.15, 11:41
| reklama & PR » informacje
Ciąg dalszy walki o markę Tiger. Oświadczenie firmy FoodCare
Firma FoodCare w związku z doniesieniami dotyczącymi decyzji Sądu Apelacyjnego w Gdańsku poinformowała, iż decyzja ta nie zamyka sporu pomiędzy firmą FoodCare a Fundacją Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” o markę TIGER, a jedynie odwleka w czasie wydanie ostatecznych decyzji.
13.11.14, 10:06
| reklama & PR » informacje
Sąd Apelacyjny: FoodCare musi zapłacić 15 mln zł Fundacji Darka Michalczewskiego
Sąd Apelacyjny w Krakowie wydał prawomocny wyrok, w którym zobowiązał firmę FoodCare do zapłaty na rzecz Fundacji Darka Michalczewskiego Równe Szanse kwoty ponad 15 milionów zł z tytułu m.in. zaległego wynagrodzenia z umowy promocyjnej wraz z odsetkami i kosztami. FoodCare zaopowiada złożenia skargi kasacyjnej do Sądu Najwyższego
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3