„Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” - pod takim hasłem zostanie zrealizowana kampania informacyjno-promocyjna europejskich jabłek na rynku ZEA. W przetargu zwyciężyła oferta domu mediowego Infinity Media.
Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl. Serwis wystartował 1 stycznia br. z nową kampanią, która potrwa aż do końca roku.
7 maja br. , w największych stacjach TV i w Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Somfy, prowadzona pod hasłem „Say hi to smart life”.
Na polski rynek powraca Fervex Junior w nowym smaku. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w głównych stacjach telewizyjnych.
2 października br. w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” ma być idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.
Od marca br., niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiada za zakup mediów dla SOMFY, producenta automatyki i napędów do bram, rolet, żaluzji, markiz oraz rozwiązań do domów inteligentnych.
Sukces kampanii Europejskie Jabłka Dwukolorowe stał się faktem. Jaką rolę w tym projekcie odegrał marketing i które narzędzia okazały się najbardziej efektywne? Artykuł ekspercki - Paweł Buczkowski i Robert Rymuszka, Infinity Media.
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną portalu Travelplanet.pl, integrującego ponad 100 tys. wakacyjnych ofert z różnych biur podróży. Działania promocyjne zaplanowane zostały na okres od 16 maja do 17 lipca br.
Infinity Media Middle East (dubajski oddział domu mediowego Infinity Media) – przeprowadził kampanię promocyjną dla Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Abu Dhabi (WPHI). Działania reklamowe zakończyły się 29 marca br.
Dom mediowy Infinity Media rozszerza działania międzynarodowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Nowo powstała placówka w Dubaju ma na celu komunikację, promocję mediowo-reklamową oraz PR-ową polskich i zagranicznych firm oraz ich ekspansję w regionie Bliskiego Wschodu.
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną portalu Travelplanet.pl integrującego ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.