Zdaniem UOKiK, operator telewizji Cyfra+ podwyższył opłaty abonamentowe w sposób niezgodny z prawem. Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków zakwestionowanej przez UOKiK praktyki.
Od kwietnia kanały kuchnia+ i DOMO+ startują w zupełnie nowej oprawie antenowej, a 2 kwietnia br. rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca wiosenną metamorfozę obu stacji.
20 lutego br. do portfolio CYFRY+ dołączyły kanały TVN Style HD i TVN Turbo HD. Tym samym CYFRA+ oferuje 35 kanałów w wysokiej rozdzielczości, najwięcej spośród wszystkich platform cyfrowych.
Dzięki nowej aplikacji opracowanej przez CANAL+ Cyfrowy, internetowy serwis Web Tv CYFRA+ Online jest już dostępny poprzez iPady, iPhone’y i iPody touch.
CYFRA+ przedłuża promocję pod hasłem „3 x 0”, a 1 stycznia 2012 rozpoczęła intensywne działania komunikacyjne wspierające tę ofertę. Jednocześnie nadal trwa promocja z telewizorami 3D.
28 listopada br. CANAL+ Cyfrowy uruchomił serwis typu Web TV - CYFRA+ ONLINE, w którym udostępnia własne kanały tematyczne, relacje sportowe CANAL+ oraz programy na życzenie.
Marek Staniszewski objął stanowisko Dyrektora Wykonawczego Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. 31 października dołączy Anna Gołębicka, na stanowisku Dyrektora ds. Marketingu i Rozwoju Kanałów Tematycznych Spółki.
ale kino+, PLANETE+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+, teleTOON+ i Hyper+: tak od 11 listopada br. będą się nazywać kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy. Wraz ze zmianą nazw, wszystkie stacje ruszają w wersji HD i wzmacniają swoją ofertę programową.
26 września br. w kampanii reklamowej CYFRY+ zadebiutowała nowa ikona platformy - Jedyny Taki, animowana, trójwymiarowa postać, w którą wcielił się Borys Szyc.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.