| biznes i technologie » informacje
LoveBrands Group kontynuuje projekt - Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta
Agencja LoveBrands Group, kontynuuje projekt "Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” powstałego z inicjatywy Banku Pocztowego. Firma, w programie, zajmuje się działaniami w obszarze trafnych sposobów komunikacji, ciągłego rozwoju i edukacji.
03.05.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Dominika Wnuczyńska awansowała w LoveBrands Group
W marcu br., Dominika Wnuczyńska awansowała w strukturach agencji LoveBrands Group.
30.04.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Kuba Wojewódzki będzie promował loterię konsumencką Oranżady Hellena Zero Cukru
W marcu br. rozpoczęła się kampania letnia ORANŻADY Hellena Zero Cukru. Kampania obejmuje TV, digital, OOH, Radio i działania w obrębie trade marketingu, a jej bohaterem ponownie został Kuba Wojewódzki, ambasador marki Hellena. Za komunikację marki odpowiada agencja LoveBrands Group.
29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
2/3 Polaków uważa, że mimo wyjątkowej sytuacji, firmy powinny reklamować się jak dawniej
Agencja komunikacji LoveBrands Group wraz z agencją badawczą SW Research postanowiły zbadać nastroje Polaków i przeanalizować je z pomocą ekspertów w dziedzinie gospodarki oraz psychologii biznesu.
24.03.21, 14:10
LoveBrands zmienia się w LoveBrands Group
Agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej – LoveBrands zmienia nazwę na LoveBrands Group.
30.10.20, 12:52
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations zmienia zasady funkcjonowania biura
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, , wychodzi naprzeciw czasom, zmienia tryb pracy i zmienia zasady funkcjonowania biura.
25.09.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
SelfMaker wybiera LoveBrands Relations
Agencja LoveBrands Relations będzie pracować na rzecz firmy SelfMaker.
21.09.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Medical. Nowa specjalistyczna marka debiutuje na rynku
LoveBrands Relations startuje z nową specjalistyczną marką w segmencie komunikacji i marketingu, tym razem w szeroko rozumianej medycynie i ochronie zdrowia. 
21.09.20, 12:05
| reklama & PR » informacje
CUK Ubezpieczenia w portfolio LoveBrands Relations
Od września br., agencja LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę CUK Ubezpieczenia, multiagencji ubezpieczeniowej.
10.09.20, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Prokopowicz i Piotr Widła . Nowy team kreatywny w LoveBrands Relations
Do Agencji LoveBrands Relations dołączyła Agnieszka Prokopowicz. Razem z pracującym dla agencji Piotrem Widłą stworzą nowy zespół kreatywny. Będą odpowiedzialni za nowe projekty powstające w firmie oraz wsparcie obecnych realizacji pod kątem kreatywnym i contentowym.
05.05.20, 11:01
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations obsłuży firmę AstraZeneca
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca.
25.04.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dla Gedeon Richter
LoveBrands Relations nawiązało współpracę z Gedeon Richter Sp. z o.o, firma farmaceutyczną realizującą projekt „Recepta na sukces”, skierowany do studentów farmacji oraz medycyny.
02.03.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations obsłuży Fortum
LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę Fortum na polskim rynku. Firma dostarcza, m.in. energię elektryczną, ciepło i chłód.
04.11.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dla MGA Entertainment Poland
Producent i dystrybutor bestsellerowych zabawek L.O.L. podjął rozpoczął działania z obszaru Influencer marketingu. Do współpracy wybrał agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej - LoveBrands Relations.
27.09.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Supermercato24 klientem LoveBrands Relations
LoveBrands Relations nawiązało współpracę z włoską firmą Supermercato24 działającą na rynku usług logistyczno-informatycznych same-day delivery. 
25.07.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations wspiera Fundację Powszechnego Czytania
LoveBrands Relations będzie do końca br. wspierać pro bono Fundację Powszechnego Czytania. Wspólne działania w szczególności skupią się wokół projektu „Książka na receptę”. 
17.07.19, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Jędrzej Sudnikowicz w LoveBrands Relations
W agencji LoveBrands Relations Jędrzej Sudnikowicz dołączył do zespołu Life science & CSR. Tym samym rozwija praktykę na stanowisku Communications Consultanta, pracując przy projektach CSR, kampaniach edukacyjnych i społecznych. 
01.07.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dołączyła do SKM SAR
Agencja LoveBrands Relations ogłosiła swoje przystąpienie do międzynarodowej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW, a 26 czerwca br. przyjęta została do największej polskiej organizacji branży marketingowej – Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jej członkostwo zostało zatwierdzone podczas oficjalnego, dorocznego walnego zgromadzenia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy