Spoty w największych stacjach TV, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w mediach społecznościowych oraz na największych portalach informacyjnych – tak Canon zaplanował kampanię, którą będzie prowadzić pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”.
K+Group rozszerza dotychczasową współpracę z Canon Polska, lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania. Dotychczas firmy współpracowały w obszarze Brand PR. W maju br. współpraca została rozszerzona o działania z zakresu digital i influencer marketingu.
Canon Polska, dostawca rozwiązań z obszaru profesjonalnego druku, systemów zarządzania obiegiem dokumentów oraz technologii obrazowania, powierzył agencji Clue PR obsługę PR.
Na początku stycznia br., Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
Grupa Unique wygrała przetarg i odpowiada za organizację, realizację, a także zaplanowanie i zakup mediów do komunikacji akcji marki Canon (Canon Polska).
Canon Europe zapowiedział największą w swojej historii konsumencką kampanię marketingową typu through-the-line (TTL). W ramach trzyletniej strategii komunikacyjnej, firma przeprowadzi kampanię pod hasłem „Come and See”, która zachęca konsumentów do bliższej obserwacji otaczającego świata.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.