25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
25.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz ❤️ food. Kampania marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
13.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Promocje od pierwszej sztuki. Kampania reklamowa ALDI
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. 
07.02.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Carat przejmuje obsługę mediową Empiku
Dom mediowy Carat (dentsu Polska) wygrał przetarg na obsługę medialną spółki Empik.
10.01.22, 18:11
| reklama & PR » informacje
Carat z budżetem mediowym mBanku
Agencja Carat (dentsu Polska) zdobyła budżet mediowy mBanku.
09.11.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI ma to COŚ. Największa w historii kampania sieci ALDI
Pod hasłem „ALDI ma to COŚ” RUSZYŁA kampania sieci ALDI. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. To pierwsza w historii marki kampania na tak dużą skalę, która swoim zasięgiem obejmie również reklamę TV.
22.07.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Mrozu ambasadorem Jim Beam
Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome.
03.05.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
1001 powodów, by wygrać. Pierwsza w historii ALDI loteria dla klientów
Pod hasłem „1001 powodów, by wygrać” rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca br.
17.09.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Sigma Bis przejmuje obsługę mediową PZU
Od połowy września br., PZU przenosi obsługę mediową z domu mediowego Carat do Sigma Bis.
23.07.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
VideoSelfie bohaterem telewizyjnej kampanii Alior Banku
Alior Bank ruszył z kolejną odsłonę kampanii TV, która potrwa do 29 lipca br. W spocie promującym Konto Jakże Osobiste zachęca do zakładania rachunku za pomocą VideoSelfie w aplikacji mobilnej. Jest to nowe rozwiązanie, które umożliwia potwierdzanie tożsamości całkowicie zdalnie.
26.06.20, 12:57
| reklama & PR » informacje
Świeżość w centrum nowej komunikacji ALDI
Sieć sklepów ALDI rozpoczęło kampanię promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo Świeże z ALDI, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. 
23.06.20, 14:17
| reklama & PR » informacje
Zmiany w organizacji Dentsu Aegis Network Polska. Arkadiusz Kawecki na czele Investment & Commercial
Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion Media&Performance. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.
23.02.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Możesz na nas polegać. PZU rozpoczyna kampanię wizerunkową
PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada 2019 r. Obecna odsłona rozpoczęła się 17 lutego i potrwa do 22 marca br.
24.11.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Carat będzie promować produkty marki CEWE
Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.
19.11.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Możesz na nas polegać. Kampania wizerunkowa marki PZU
PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – to główny przekaz kampanii wizerunkowej PZU, która rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca br. 
26.07.19, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Herman awansuje w Carat
Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.
13.05.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
iProspect, Carat i DDS obsłużą Hörmann Polska
iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) pozyskały obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
26.04.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kolejna odsłona kampanii OneBlade dla marki Philips
Spółki Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
22.02.19, 14:09
| reklama & PR » informacje
Dentsu Aegis Network Polska dla Bell Polska
Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell, producenta i  dystrybutora  kosmetyków kolorowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.