Nawiązując do możliwości gruntu, ale także hasła kampanii „Zachowaj czystość z gruntem NKP”, firma przygotowała spot reklamowy gruntu o nowej formule SMART 5.0., którego akcja toczy się w konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Jest to nieszablonowy pomysł na promocję produktu.
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
W tym roku jednym z kluczowych budowlanych trendów jest termomodernizacja. Marka ATLAS rusza z kampanią dotyczącą prac elewacyjnych, skierowaną przede wszystkim do fachowców.
Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR –tak wygląda magazyn „Atlasa Fachowca” po wprowadzonych zmianach.
Firma ATLAS, producent chemii budowlanej, rusza z kampanią społeczną. Jej celem jest budowanie świadomości na temat codziennej pracy wykonawców budowlanych i „odczarowanie” stereotypów związanych z branżą.
W najważniejszych lokalizacjach w całej Polsce pojawiły się billboardy z hasłem .PL – polskie i kropka! Są one jednym z elementów kampanii wizerunkowo-produktowej firmy Atlas działającej na rynku chemii budowlanej.
ATLAS został indywidualnym sponsorem Kamila Stocha. Podpisanie kontraktu odbyło się 20 lipca 2018 r., podczas konkursu skoków inaugurującego Letnie Grand Prix w Wiśle.
Certyfikowany fachowiec ATLAS, Przemysław Dynak rzuca wyzwanie najlepszemu skoczkowi narciarskiemu Kamilowi Stochowi. Panowie zamienią się rolami i spróbują odnaleźć w sobie mistrza w zupełnie nowych profesjach.
Kamil Stoch podpisał umowę sponsorską z Grupą Atlas, która będzie wspierać skoczka w nadchodzących sezonach skoków narciarskich i przygotowaniach do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2018 r.
38PR & Content Communication nawiązała współpracę z Grupą ATLAS. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne, działania media relations, CSR oraz komunikację w mediach społecznościowych.
Rozpoczął się trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha „Poznaj Mistrza”. W odsłonie „Cała Polska wspiera Mistrza” fani skoczka będą mogli zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca.
Firma Atlas startuje z kampanią wizerunkową "Poznaj Mistrza", w której występuje Kamil Stoch. W pierwszym etapie został udostępniony interaktywny wywiad ze skoczkiem narciarskim.
Grupa ATLAS, największy polski producent chemii budowlanej, została Sponsorem Głównym Kamila Stocha. Podpisanie umowy odbyło się 15 stycznia br. w Wiśle.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.