07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
26.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Carrefour komunikację i konkurs dla młodych
Do 31 sierpnia br. użytkownicy TikToka mogą wygrać jeden z iPhone’ów 14, które Carrefour przygotował dla nich w konkursie #GotowiNaZmiany.
25.08.23, 12:35
| reklama & PR » informacje
Przytul Kerfusia. Carrefour uruchamia program lojalnościowy
W Carrefour rusza nowy program lojalnościowy związany z Kerfusiem — gwiazdą internetu. Akcja skierowana jest do najmłodszych, ale też do młodzieży, dla której Kerfuś stał się elementem popkultury.
08.08.23, 16:15
| reklama & PR » ludzie
Izabella Rokicka nową Dyrektorką Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs w Carrefour Polska
Carrefour Polska informuje o zmianach w swojej strukturze organizacyjnej. Izabella Rokicka, dotychczasowa Dyrektorka Komunikacji, objęła stanowisko Dyrektorki Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs. 
03.08.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Gotowi na wszystkie zmiany. Carrefour promuje ofertę szkolną
„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. 
20.06.23, 13:01
| reklama & PR » informacje
Uratuje jak brakuje. Pierwsza kampania reklamowa formatu Carrefour Express
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
09.06.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Carrefour otwiera nowy hipermarket w centrum Warszawy
31 maja br., w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, ostał otwarty nowy hipermarket sieci Carrefour. Sklep zajął powierzchnię ponad 2000 m2.
12.03.23, 13:57
| biznes i technologie » informacje
Reformulacja produktów sieci Carrefour. Marka pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów
Sieć Carrefour dotychczas przeprowadziła reformulację ponad 500 produktów marki własnej i planuje zmiany receptur 40 kolejnych w 2023 roku. Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie.
14.01.23, 22:13
| reklama & PR » informacje
Akcja Anty-Inflacja. Carrefour wspiera klientów w czasach inflacji i rusza z nową kampanią
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
05.10.22, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Robert Stupak dyrektorem marketingu i e-commerce w Carrefour Polska
Wraz z początkiem października br., Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Dołączył on również do Komitetu Wykonawczego sieci.
19.09.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Niezwyciężona głęboka czystość dla czystszego świata! Kampania Persila potrwa do końca roku
Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie 92 proc. biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 r.
08.08.22, 09:23
| reklama & PR » informacje
Mądry Obiad do 5 zł za osobę. Katarzyna Bosacka twarzą kampanii Carrefour
Sieć Carrefour wystartowała z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
03.08.22, 13:54
| reklama & PR » informacje
Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat. Konkurs marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
13.01.22, 10:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Piosenka kojarzona z Listą Trójki w kampanii Carrefour z okazji 25. urodzin
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce ma być dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
21.12.21, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Hipermarket Carrefour już otwarty w Suwałkach
15 grudnia br. o godz. 12.00 otwarto hipermarket Carrefour w Suwałkach. W dniu otwarcia na odwiedzających czekały rabaty, konkursy i dodatkowe wydarzenia.
02.11.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Dla każdego coś wymarzonego. Carrefour już reklamuje gwiazdkową ofertę
Ruszyła nowa kampania gwiazdkowej oferty Carrefoura „Dla każdego coś wymarzonego”. To kolejna odsłona działań sieci, w której poza promocją oferty zabawek i upominków, Carrefour celebruje i wspiera różnorodność oraz wolność wyboru.
15.09.21, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
MądrzeJEMY. W II sezonie programu Katarzynie Bosackiej będzie towarzyszył Bartek Jędrzejak
Jesienią pojawi się II sezon programu „MądrzeJEMY”. Carrefour, wspólnie z Katarzyną Bosacką, kontynuuje tworzenie programu dotyczącego zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów żywieniowych.
20.08.21, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Carrefour uruchomił w tym roku 52 nowe sklepy convenience
W 2021 r. Carrefour Polska uruchomił 52 nowe sklepy convenience, w tym 36 sklepów osiedlowych i minimarketów w formacie Carrefour Express, osiem na stacjach paliw oraz osiem pod szyldem Globi. W polskiej sieci Carrefour działa już łącznie ponad 700 sklepów convenience.
18.08.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Carrefour promuje w radiu swoja aplikację
3 sierpnia br. rusza nowa kampania radiowa Carrefour, która promuje aplikację Mój Carrefour. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
05.08.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Carrefour zachęca do kibicowania kolarzom podczas Tour de Pologne
Agencja Altavia Polska wsparła Carrefour Polska w akcji promocyjnej związanej z tegoroczną edycją Tour de Pologne. Działania są skierowane do wielbicieli imprezy kolarskiej oraz do klientów sklepów Carrefour. Kampania „Razem wspieramy polskie kolarstwo - bądź z nami na trasie” potrwa do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 06.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.