Dfusion poszerza portfolio klientów o kolejne branże. W gronie nowych klientów znalazły się cztery firmy, m.in. działające w sektorze mieszkaniowym czy na rynku artykułów gospodarstwa domowego.
Wraz z początkiem 2024 r. dfusion communication, agencja PR i doradztwa wizerunkowego, wzmocniła struktury seniorskie. Do zespołu firmy dołączył Rafał Bednarek, który kierował będzie pracami zespołu B2B i rozwijał obszar Public Affairs. Z kolei na stanowiska Account Director awansowali Łukasz Łyczkowski oraz Piotr Krzesiński.
W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame, marka Samsung postawiła na nowe podejście do komunikacji. Kampania została osadzona w magicznym, bajkowym świecie, po którym odbiorców oprowadza Alicja w Krainie Czarów.
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Samsung. Przygotowany na zmiany”. W drugim kampanijnym spocie prezentowane są energooszczędne pralki, które dzięki innowacyjnym technologiom odpowiadają na codzienne wyzwania użytkowników.
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
Marka Samsung przygotowała specjalną ofertę dla konsumentów, którzy chcą wymienić kuchenne sprzęty na nowe lub dopiero wyposażają dom. Wsparciem promocji typu cashback na zabudowę – w tym piekarniki Samsung Dual Cook Steam – będzie prowadzona kampania TV oraz online.
Samsung ruszył z letnią odsłoną kampanii, prezentując przy tym osiem premierowych modeli lodówek Side-by-Side. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, bilboardy sponsorskie, product placement oraz social media.
Firma Volkswagen Financial Services, zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen, powierzyła działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication.
Agencja dfusion communication przeszła rebranding – pojawiło się nowe logo oraz strona internetowa. Całość dopełnia nowa oferta firmy. Powstało studio nagrań i szkoleń medialnych dla klientów i partnerów agencji oraz wzmocniono dział analiz dfusion insights.
Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.
„Wszystko dla wygody” to hasło kampanii Samsung oraz filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają pomagać użytkownikom w codziennych obowiązkach.
Firma Schneider Electric Polska, cyfrowy partner w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i wydajności energetycznej, rozpoczęła współpracę w zakresie usług public relations i social media z agencją d*fusion communication.
Kasia Sokołowska, reżyserka pokazów mody w Polsce, rozpoczęła współpracę z firmą Samsung i została ambasadorką szafy odświeżającej ubrania Samsung AirDresser.
Niecodzienne fotografie zrobione Galaxy S20 opanują wkrótce instagramowe konto marki Samsung. W ramach kampanii, firma wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje.
Agencja d*fusion communication dołączyła do Związku Firm Public Relations. ZFPR obecnie zrzesza firmy PR głównie z województwa mazowieckiego, małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz pomorskiego.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.