05.07.24, 09:51
| reklama & PR » informacje
Screen Network przedłuża umowę na kolejne trzy lata z Polsat Media
Screen Network (spółka zależna Digital Network) przedłużyła umowę brokerską z Polsat Media.
19.06.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Screen Network z nowym wielkoformatowym ekranem. Tym razem na fasadzie Galerii Katowickiej
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej w Katowicach. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
25.05.24, 21:41
| reklama & PR » informacje
Ekrany na dworcu w Krakowie witały uczestników Invest Cuffs
Podczas konferencji Invest Cuffs, ekrany Digital Out of Home zainstalowane na krakowskiej stacji zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
23.11.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Godlewska została prezesem zarządu Digital Network
Agnieszka Godlewska, wieloletnia prezes spółki Screen Network stanie na czele Grupy kapitałowej Digital Network.
15.11.23, 19:11
| reklama & PR » informacje
Zdrofit w kampanii wykorzystuje reklamę 3D na ekranie w centrum Warszawy
Od października br., w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. W spocie odbiorcy mogą zobaczyć jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.
03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
02.08.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Wystawa Victor Vasarely. Nieskończona geometria w outdoorowej kampanii w Warszawie
Do 5 sierpnia br. w warszawskim domu aukcyjnym DESA Unicum można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Victor Vasarely. Nieskończona geometria”. O wystawie informuje outdoorowa kampania, która jest efektem współpracy DESA Unicum ze Screen Network. Za kreację kampanii odpowiada Communication Unlimited. 
26.07.23, 18:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network rozwija sieć reklamową Digital OOH. Nowe ekrany w Elektrowni Powiśle w Warszawie
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH rozszerza swoją ofertę o ekrany w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Ekrany Digital Out of Home są zainstalowane w kluczowych punktach obiektu. 
06.07.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Pudliszki wykorzystały ekrany DOOH w kampanii kontekstowej
Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, realizując kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.
28.06.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kampania 0.0 Przeciwwskazań. Kompania Piwowarska wykorzystuje anamorficzną animację 3D na ekranach LED
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.
11.03.23, 21:04
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa 3D - PEUGEOT 408 na ekranach DOOH w centrum Warszawy
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408, którego marka prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie.
01.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Psst! Czas na film. Trójwymiarowa reklama Pepsi w centrum Warszawy
Pepsi uruchomiło reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, mają sprawiać wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
21.11.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network partnerem z J.W. Construction. W ofercie trzy nowe ekrany
Screen Network rozpoczęło współpracę z J.W. Construction. W wyniku podpisanej umowy, firma Screen Network poszerzyła ofertę o trzy ekrany zainstalowane na budynkach dewelopera w Warszawie i Szczecinie.
19.10.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkoformatowe ekrany reklamowe w Warszawie i Katowicach oferty ofercie Screen Network
Screen Network poszerzyło ofertę o dwa spektakularne ekrany reklamowe. Firma została właścicielem wielkoformatowych ekranów zainstalowanych na fasadach dworców Warszawa Centralna i głównej stacji kolejowej w Katowicach.
18.09.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Galaxy Z Flip4 z kampanią 3D na warszawskim Marriocie
Z okazji premiery najnowszych foldów, Samsung powraca z nową kampanią w formacie 3D Digital Out of Home w centrum stolicy.
05.08.22, 18:40
| reklama & PR » informacje
Akcja marki Kora. Młodzi konsumenci lodów Slick na ekranach reklamowych
Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach, m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.
20.07.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
QuickSlick i fejm masz w mig. Multimedialna kampania marki Lody Koral i Bracia Koral
Ruszyła kampania reklamowa marki Lody Koral i Bracia Koral. Na ekranach LED w ponad 20 miastach w całej Polsce, pojawią się reklamy lodów Grand, Bracia Koral oraz Slick. Obok lodów na ekrany trafić mogą również młodzi konsumenci marki.
08.07.22, 10:08
| reklama & PR » informacje
LEGO na każdą pogodę. Ekrany Digital OOH dopasowują reklamę klocków do pogody
W lipcu br. ruszyła kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.
20.06.22, 10:01
| reklama & PR » ludzie
Maciej Paciorek przechodzi z Ströer Media do Screen Network
Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.