09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
08.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wielka Stopa w kampanii deserów w pouchu od marki Łowicz
Marka Łowicz wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów.
28.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Łowicz promuje nowy dżem w tubce
Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Kampanii towarzyszą hasła: „Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś!”.
10.10.23, 09:58
Chwytaj Dżem! Łowicz promuje swoje dżemy
Marka Łowicz pod nowym hasłem platformy komunikacji „Chwytaj Dżem!” rusza z kampanią, która opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.
08.10.23, 11:02
| reklama & PR » informacje
Ruszył nowy kanał na TikToku od marek FOOD Grupy Maspex
Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek uruchomiły nowy kanał kulinarny na platformie TikTok. Na kanale Uwielbiam.pl można znaleźć nie tylko przepisy, ale także mnóstwo humoru i zabawy w towarzystwie influencerów Damiana Tkaczuka oraz Foxx.gotuje.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
28.02.23, 09:07
| reklama & PR » informacje
Więcej warzyw jedz. Stachursky i influencerzy w kampanii sosów Łowicz
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz ma podkreślać możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.
24.09.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Antybaton Łowicz w interaktywnej grze video
22 września 2022 roku wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Marka zaprosiła do współpracy Piora ,,Izaka’’ Skowyrskiego, polskiego gamera. Uruchomiono także interaktywny film na YouTubie.
29.04.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
W rytm przeboju Backstreet Boys Łowicz promuje sosy 8 warzyw
Marka Łowicz – ruszyła z promowaniem sosów 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano znaną aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii “Więcej warzyw jedz, 8 warzyw jedz!”.
08.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dżem – wspomnienie lata. Nowa kampania marki Łowicz
Nowa kampania marki Łowicz przenosi w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar.
13.05.21, 20:00
| reklama & PR » informacje
Cezary Pazura gospodarzem studia DŻEM DOBRY
Łowicz rusza z akcją formatu „DŻEM DOBRY!”. W studiu z najmłodszymi miłośnikami dżemów spotka się Cezary Pazura.
24.02.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Dżem dobry dzięki naturze. Łowicz z nową kampanią
Łowicz w nowej kampanii w lekki, humorystyczny i przewrotny sposób prezentuje opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka tym samym chce podziękować naturze za smak zamknięty w słoiczkach.
24.11.20, 10:08
| reklama & PR » informacje
Pan Jesieniarz w komunikacji marki Łowicz
Marka Łowicz zaprosiła do współpracy aktora Mirosława Zbrojewicza. W spotach artysta wciela się w postać Pana Jesieniarza, i z przymrużeniem oka radzi, jak uprzyjemnić sobie jesienny czas. 
08.10.20, 11:26
| reklama & PR » informacje
Wygraj Na Dżem Dobry. Łowicz rozda pieniądze w loterii
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz. 
27.08.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Prawdziwe gotowanie. Tailor Made PR pracuje dla marki Łowicz
Tailor Made PR prowadzi działania PR dla marki Łowicz, realizowane w ramach kampanii „Prawdziwe gotowanie”. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za współpracę z wybranymi, w ramach działań PR mediami, influencerami oraz przygotowanie i koordynację konkursu konsumenckiego we współpracy z blogerami kulinarnymi. 
06.03.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
DŻEM DOBRY! Spot marki Łowicz na antenie TV
Marka Łowicz kontynuuje kampanię pod hasłem „DŻEM DOBRY”. Do działań prowadzonych od początku br. dołącza komunikacja w TV. Nowy spot w humorystyczny sposób ma prezentować, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń. 
14.01.20, 13:00
| reklama & PR |
Dżem Babci! Łowicz przypomina o styczniowym święcie
Marka Łowicz rozpoczyna komunikację w 2020 r. od przypomnienia o styczniowym święcie każdej babci. 
20.12.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Mint Media obsłuży social media OSM Łowicz
Od października br., agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.