28.05.19, 12:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Wideo marketing – przegląd najważniejszych trendów
Jednym z największych trendów marketingowych 2018 r. niewątpliwie było pojawienie się Instagram TV. Niesłabnącą popularnością cieszyły się również stories znikających po 24 godzinach na Facebooku, Instagramie czy Whatsapp. Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
18.04.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
VoD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70 proc. osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33 proc. z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre. Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
08.03.19, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
04.03.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019 r.
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii, która umożliwia jej istnienie. Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
03.03.19, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Andrzej Goleta: Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. Jak pośród natłoku informacji sprawić, aby to nasz przekaz zainteresował odbiorców? Artykuł ekspercki autorstwa Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.
14.02.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
07.01.19, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Siła personalizacji w digital marketingu
W personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz dopasowany do ich potrzeb, nie naruszając przy tym ich prywatności. Głównym celem spersonalizowanego marketingu jest dopasowanie do danej osoby właściwego produktu w odpowiednim czasie. Co właściwie daje nam tak starannie dobrany przekaz? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka z sieci reklamowej Adexon. 
28.12.18, 14:00
| internet » artykuły | biznes i technologie » artykuły
Cykl życia użytkownika aplikacji mobilnej
Z danych Adjust wynika, że aż 80 proc. użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas? Artykuł ekspercki Andrzeja Golety, Digital Marketing Manager Adexon. 
10.12.18, 16:00
| reklama & PR » artykuły
7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem
Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces w działaniu? Artykuł ekspercki Andrzeja Golety, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon
26.11.18, 10:31
| reklama & PR » artykuły
Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019
Nadszedł czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 r. nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają?M.in. na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO sieci reklamowej Adexon.
19.11.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Anna Kacprzyk: Wideo online na pozycji lidera
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2 proc. do 34,3 proc. i tym samym wyprzedzi telewizję. Dane z raportów dotyczących treści wideo w Internecie analizuje Anna Kacprzyk, Digital Team Leader Adexon.
08.10.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Blockchain – krok milowy ku przejrzystości reklam?
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje  sposób, aby ją uzyskać? Artkuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
17.08.18, 12:00
| internet » badania rynku
Andrzej Goleta: Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Artykuł ekspercki Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.
20.07.18, 08:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Mariusz Maksymiuk: Mobile i programmatic – duet doskonały?
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? Artykuł Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon. 
23.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Anna Kacprzyk: Moc personalizacji w wideo marketingu
Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89 proc. użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Jakie korzyści płyną z tworzenia spersonalizowanego wideo i na jakie trendy warto postawić w 2018 roku? Artykuł ekspercki Anny Kacprzyk, Digital Team Leader.
10.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Mariusz Maksymiuk (Adexon): Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
11.07.17, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Goleta w zespole Adexon. Mariusz Wojtkowiak awansuje
Od czerwca br., do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. 
30.03.17, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
Adexon popracuje dla Telewizji Puls
Telewizja Puls podpisała umowę z agencją digitalową i siecią reklamy - Adexon.
14.12.16, 14:05
| reklama & PR » informacje
Adexon realizuje kampanię dla Aquaphor
Sieć reklamy Adexon realizuje kampanię na Facebooku dla producenta dzbanków do filtrowania wody Aquaphor. Działania reklamowe rozpoczęły się 5 grudnia, a zakończą 22 grudnia br.
30.11.16, 15:14
| reklama & PR » ludzie
Ewa Dominiak w sieci reklamowej Adexon
Sieć reklamy Adexon wzmacnia swoje struktury. Do jej zespołu dołączyła Ewa Dominiak, obejmując stanowisko Business Manager. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.