21.06.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Podwójne odświeżenie z gumami Airwaves w kontynuacji kampanii marki
W kontynuacji zeszłorocznej kampanii, marka Airwaves w humorystyczny sposób pokazuje konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga przezwyciężyć nudę.
26.04.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Cztery humorystyczne spoty marki Orbit. Część w TV, a część tylko w sieci
Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą okazać się sporym wyzwaniem. 
21.03.22, 13:19
| reklama & PR » informacje
Auto i spokój. Nowa kampania Spotawheel
Spotawheel, dealer i platforma e-commerce zajmująca się sprzedażą samochodów używanych, wystartował z nową kampanią reklamową pod hasłem „Auto i spokój”. Przy realizacji kampanii firma współpracowała z agencją kreatywną BBDO Warszawa oraz domem mediowym RL Media (Group One).
02.12.21, 14:30
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się… Kampania reklamowa Warty
1 grudnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty mają promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej dostępność w różnych kanałach sprzedaży.
08.11.21, 13:16
| reklama & PR » informacje
Odśwież swój umysł, nie tylko oddech! Kampania marki Airwaves
W nowej kampanii internetowej marka Airwaves w humorystyczny sposób chce pokaać konsumentom, jak uczucie odświeżenia płynące z żucia gumy o intensywnym smaku pomaga odmienić zwyczajne, codzienne sytuacje.
23.10.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
InPost promuje odbieranie przesyłek z Paczkomatów za pomocą aplikacji InPost Mobile
W mediach pojawiła się nowa kampania InPostu, której celem jest promowanie łatwości nadań i odbiorów przesyłek z Paczkomatów przy pomocy aplikacji – InPost Mobile.
04.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Dwa tysiące włoskich kawiarek w loterii marki Prima
Ogólnopolską loterię kaw marki Prima (Jacobs Douwe Egberts) wspiera kampania reklamowa. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, planowanie i zakup mediów agencji Havas Media, a agencji BBDO kreację.
17.07.21, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Bartek Klimaszewski w BBDO
Od października br. do zespołu BBDO dołączy Bartek Klimaszewski jako nowy Executive Creative Director.
08.07.21, 12:30
| reklama & PR » informacje
Sięgnij po więcej! Letnia kampania marki Pepsi
Ruszyła letnia kampania Pepsi, która jest prowadzona pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i utartymi schematami.
10.06.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Kamil Redestowicz odchodzi z grupy BBDO
Kamil Redestowicz, Executive Creative Director BBDO Warszawa i Creative Director Molecular BBDO z końcem lipca br. odchodzi z Grupy BBDO.
28.05.21, 11:25
| reklama & PR » informacje
Odzyskaj swój BŁYSK! Kampania gumy Orbit
Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? „Nową starą” rzeczywistość przedstawia nowa reklama gumy do żucia Orbit, w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.
19.05.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Miaskiewicz awansuje w BBDO
Małgorzata Miaskiewicz, Senior Art Director w BBDO awansowała na stanowisko Head of eCommerce Design w Molecular BBDO, globalnym hubie eCommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
16.03.21, 19:37
| reklama & PR » informacje
Opiekunowie opiekunom. Marka TENA udostępniła platformę do wspierania opiekunów
Marka TENA (Essita) stworzyła platformę wymiany doświadczeń i wiedzy na temat opiekunów zajmującymi się bliskimi wymagającymi stałej opieki, starszymi lub przewlekle chorymi. Za koncept i realizację projektu odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Zenith, LiquidThread, Performics oraz agencja BBDO Warszawa.
10.03.21, 14:09
| reklama & PR » informacje
BBDO zwycięzcą przetargu marki Lipton Ice Tea
W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.
19.02.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kolejna edycja kampanii promocyjnej marki Lay's
Trwa czwarta edycja filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, chce przekonać Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Kampania potrwa do końca kwietnia 2021 r.
06.11.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Jak świętować, to tylko z Pepsi! Maciej Musiał w świątecznej kampanii Pepsi
Ruszyła świąteczna kampania Pepsi pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. W rolę Elfów ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska. Do zespołu Elfów dołączyła influencerka Pepsi, Martyna Chomacka.
16.09.20, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki w zespole BBDO
Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-Commerce w sieci BBDO, do zespołu agencji dołączyli Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
18.06.20, 13:31
| reklama & PR » informacje
Cześć jestem Czas i pędzę. mBank w nowej kampanii BBDO
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca br. ruszyła kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
29.04.20, 11:05
| reklama & PR » informacje
Pepsi Mango w portfolio Pepsi. Marka odświeża opakowania wariantów smakowych
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych. Firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. Równocześnie producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi MAX.
28.04.20, 22:51
| reklama & PR » informacje
Poczuj się pewniej w sieci. mBank promuje usługę CyberRescue
„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania ruszyła w marcu br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.