26.04.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Szok! Ale jakość. Kampania marki AVON
Pod hasłem „Szok! Ale jakość” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nie używają produktów Avon, do testowania w ciemno kosmetyków tej marki.
18.07.18, 19:00
| internet » badania rynku
IRCenter: badanie wśród internautów na temat czytania składów produktów
W marcu 2018 r. IRCenter przeprowadziło badanie CAWI na grupie 1011 dorosłych internautów. Badano w nim odsetek osób sprawdzających skład produktów. Wśród uwzględnionych kryteriów znajdują się płeć, wiek, miejsce zamieszkania i zarobki.
19.09.16, 09:00
| biznes i technologie » telefonia
Co i gdzie oglądamy na smartfonach i tabletach?
54 proc. internautów ogląda treści video na urządzeniach mobilnych wynika z raportu IRCenter.
21.06.16, 12:00
| internet » informacje
Raport IRCenter: Telewizje w internecie
Telewizje w internecie największe zasięgi mają na swoich stronach WWW i usługach VoD, porównywalne do oglądalności na telewizorach; Youtube to najlepszy kanał wspierający (miliony obejrzeń), a Facebook – system do teasowania treści (setki tysięcy obejrzeń).
24.02.16, 15:00
| reklama & PR » case study
Media społecznościowe: zauważamy na Facebooku i Youtubie, klikamy w kreacje na Snapchacie i Periscope
Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje jedna czwarta internautów. Reklamy najczęściej zauważają na Facebooku i Youtubie, ale najchętniej klikają w kreacje na Snapchacie i Periscope. IRCenter zaprezentował trzecią część podsumowania Social Media 2015.
02.02.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Nawiązania do Gwiezdnych wojen opłaciły się markom
Ponad połowa internautów zadeklarowała kontakt z jakąkolwiek reklamą opartą na motywie "Gwiezdnych Wojen". Komunikacja real time marketing szczególnie opłaciła się tym, którzy w pomysłowy i humorystyczny sposób wprowadzili swój produkt w kontekst "Gwiezdnych wojen" - wynika z analizy IRCenter.
31.01.16, 12:00
| internet » badania rynku
Muzyka dalej najpopularniejsza w serwisie YouTube w 2015 roku
W 2015 roku muzyka nadal była najbardziej popularną kategorią wyświetlanych filmów w serwisie YouTube. Jednak dla coraz większej grupy internautów jest to głównie platforma dostarczająca rozrywki - wynika z analizy przygotowanej przez IRCenter.
14.10.15, 14:00
| reklama & PR » informacje
Raport IRCenter: czy warto lokować produkty na You Tube?
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badawczą IRCenter, YouTube to platforma o dużym potencjale na działania typu product placement. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych w filmikach na platformie produktów markowych. Największy potencjał tkwi w kategorii Lifestyle i Rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.
01.07.15, 07:00
| internet » badania rynku
Wybory w sieci: raport IRCenter
Agencja badawcza IRCenter, analizująca w tym roku wydarzenia polityczne w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google i na urządzeniach mobilnych, w swoim najnowszym raporcie skupiła się na ostatnich wyborach prezydenckich.
24.06.15, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w agencji IRCenter
W związku z dynamicznym wzrostem do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.
12.04.15, 15:00
| reklama & PR » informacje
IRCenter rozszerza swoją ofertę o badania neuromarketingowe
Firma oferuje zbieranie i analizę danych pochodzących z pomiaru reakcji fizjologicznej mózgu respondentów na bodźce marketingowe poprzez neuroobrazowanie mózgu metodą EEG.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.