05.03.24, 20:55
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Kamiński w nowej roli w strukturach Group One
Group One w związku z międzynarodowym rozwojem oraz większą integracją współpracy z niemiecką Grupą Serviceplan, w strukturach polskiej grupy marketingowo-technologicznej powołana została nowa rola Head of Mediaplus International, którą objął Bartłomiej Kamiński.
19.01.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nju Mobile promuje noworoczną ofertą planu komórkowego
27 grudnia 2023 r. ruszyła kampania promująca noworoczną ofertę planów komórkowych od Nju Mobile „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”.
12.01.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Noworoczna wyprzedażowa oferta w kampanii Orange Polska
27 grudnia 2023 r. Orange Polska rozpoczął kampanie promującą nową ofertę operatora „Wyprzedażowe okazje nawet 700 zł taniej”.
21.11.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Szymon Ślęzak, Aleksandra Farenholc i Jakub Hajczuk w zespole PR w Group One
Zespół PR Group One powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR Specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę Content i Social Media Specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko Senior PR Specialist.
11.11.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Orange Polska promuje świąteczną ofertę planów komórkowych
W listopadzie br. rozpoczęła się kampania promująca świąteczną ofertę planów komórkowych od Orange Polska „W prezencie 1600 zł z wybranym abonamentem komórkowym”.
18.10.23, 08:45
| internet » wydarzenia branżowe
UNMUTE. Polski Związek Głuchych i Group One zakładają agencję
Polski Związek Głuchych i grupa marketingowo-technologiczna Group One rozpoczynają wspólne przedsięwzięcie biznesowe, którego celem jest pomoc firmom, markom oraz środowiskom osób z niepełnosprawnościami w walce ze wszelkimi formami wykluczenia. 
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
18.04.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w wiosennej kampanii ekspresów do kawy De’Longhi
Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest aktor Brad Pitt.
30.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Łaciaty i ja, i to co ważne. Mlekpolem czwarty rok współpracuje z Change Serviceplan i Media Republic
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
11.07.22, 14:04
| reklama & PR » ludzie
Iga Markowska Managerką ds. Szkoleń i Rozwoju w Group One Media
Iga Markowska dołączyła do Group One Media jako Manager ds. Szkoleń i Rozwoju w dziale Human Capital.
18.05.22, 20:06
| reklama & PR » informacje
Anna Starmach w kampanii marki Kenwood
Producent robotów kuchennych Kenwood prowadzi kampanię ambasadorską z udziałem Anny Starmach. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One), działający we współpracy z agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną GONG.
26.04.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w kampanii ekspresu Eletta Explore marki De'Longhi
Ruszyła nowa kampania marki De'Longhi - launch nowego ekspresu do kawy Eletta Explore. Za planowanie, zakup mediów oraz nadzór nad całością kampanii odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One) we wsparciu agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).
23.01.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
SMAK JAPONII. O YA! Kampania marki OYAKATA w Rosji
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant „SMAK JAPONII. O YA!” marki OYAKATA (Ajinomoto Poland).
19.01.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Matt Damon reklamuje Crypto.com
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach TV dla Crypto.com - aplikacji do zakupu kryptowalut na świecie. W spotach reklamowych pojawia się międzynarodowa gwiazda kina - Matt Damon.
21.12.21, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Karol Masalski w drużynie agencji _game changer
Karol Masalski dołącza do agencji _game changer (Group One). W roli Managing Partnera będzie odpowiadał m.in. za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, poszerzanie portfolio klientów oraz rozwój produktów.
10.12.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Group One z biurem w Krakowie
Group One otwiera biuro stacjonarne w Krakowie i nie wyklucza kolejnych lokalizacji.
01.12.21, 12:00
| reklama & PR » informacje
Włącz zdrowy tryb życia. Kampania NutriBullet na trzech rynkach
NutriBullet, producent blenderów osobistych, prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.
24.11.21, 12:40
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Białek przechodzi z Big Picture do Group One
Agnieszka Białek objęła stanowisko Project & Communication Managera w Group One. Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój międzynarodowego projektu z obszaru marketingu, komunikacji oraz business development – rankingu Best Brands, który w marcu 2022 r. po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.
02.11.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Game Changer. Powstała nowa spółka Group One
Group One inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy