| biznes i technologie » informacje
Rebranding EFL. Marka stawia na większą integralność z Grupą Credit Agricole
EFL zmienia swoje logo, w którym stawia na większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu.
29.11.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Co u nas słychać? Agencja Neon Shake Advertising
W nowym cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie, a także anonsują najbliższe plany. W tym odcinku przedstawiamy agencję Neon Shake Advertising.
10.04.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Leasing lżejszy o ratę. Wiosenna loteria dla klientów EFL
Obchodzący jubileusz 25-lecia EFL organizuje loterię „Leasing lżejszy o ratę”. W loterii może wziąć udział każdy klient, który w kwietniu br. wypełni formularz na stronie firmy i do 31 maja br. podpisze umowę leasingu na dowolny sprzęt. 
07.10.15, 08:00
| reklama & PR » informacje
Raty leasingu nie muszą krępować! Jesienna kampania promocyjna EFL
„Raty leasingu nie muszą krępować!” – to hasło nowej kampanii promocyjnej EFL. Kampania promocyjna rozpoczęła się 5 października i potrwa do końca br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.